טודלרס

פרו אפ לגדילה

7.1.2023
פורמולת פרו אפ לגדילה עבור ילדים רזים ונמוכים. הילד אוכל מעט מאוד בכל ארוחה ? בררן מאוד בטעמים וסוגי מזון ? נמצא באחוזונים 3-9 במשקל ובגובה ? מוצאים את עצמכם נלחמים על כל ביס ? הפורמולה להעשרה תזונתית  פרו אפ של הדסה פותחה לשם תמיכה בהתפתחות משקל וגובה עבור ילדים רזים ונמוכים בגילם בגילאי 3 עד 9. ניתן להזמין את הפורמולה ישירות מהדסה או דרך בית המרקחת של קופת החולים של הילד. הפורמולה היא אבקה יבשה במשקל 600 גרם המכילה ויטמינים ומינרלים המקושרים לעליה במשקל וצמיחה לגובה. ניתן לשתות אותה כמשקה וניל, שוקו, בננה או טעם ניטראלי. לשם הכנת הפורמולה כשוקו או משקה וניל לוקחים 4 כפות מדידה מלאות שהינן 85 גרם (הכפית מדידה בתוך הקופסה) ומוסיפים לתוך כוס חלב. מערבבים טוב טוב עד שהאבקה נמסה היטב. ניתן להוסיף מעט סוכר להמתקה נוספת. אפשר לערבב את אבקת פרו אפ בשיק פירות, יוגורט, חביתה, בלינצ'ס, לחם מטוגן עם אבקת פרו אפ בטעם וניל א נטרלי ועוד.
מידע על אלרגנים: המוצר מכיל חלב ועלול להכיל גלוטן (חיטה), סויה וביצים.

רכיבי פורמולה פרו אפ לגדילה: חלבון מי גבינה (31 אחוז), סוכר לבן, מלטודקסטרין, אבקת חלב כחוש (12 אחוז), שמן קנולה מזוכך, אבקת קקאו, מסמיכים, סיבי עולש, תערובת ויטמינים ומינרלים (טרי קלציום פוספט), חומצה אסקורבית (ויטמין c), אבץ גלוקונט, ברזל פומראט, רטיניל אצטט (ויטמין A) , ויטמין D3, חומרי טעם וריח וחומצת אמינו  לארגינין.
יתרונות המוצר: במנת אבקה (85 גרם) יש 24.5 גרם חלבון, 3.2 מ"ג אבץ (64 אחוז מהקצובה המומלצת), 5.3 מ"ג ברזל (53 אחוז מהקצובה המומלצת), 350 מ"ג סידן (35 אחוז מהקצובה המומלצת), 20 מ"ג ויטמין סי (80 אחוז מהקצובה המומלצת) 2.45 מק"ג ויטמין די (16 אחוז מהקצובה המומלצת) ו100 מק"ג  ויטמין A (25 אחוז מהקצובה המומלצת).
חסרונות המוצר: במנת שתייה אחת מומלצת (85 גרם אבקה) יש 22.5 גרם סוכרים ו- 100 מ"ג נתרן (מלח).

עלות הפורמולה היא כ89 שקלים בזמן בדיקת המוצר בקניה מבית מרקחת של קופת החולים מכבי. תוקף המוצר מעת פתיחתו חודשים.

פורמולה נוספת לתמיכה בגדילת ילדים היא פדיאשור של חברת אבוט. פורמולה זאת מומלצת לגילאי 3-13 כהשלמת תזונה. הפורמולה כוללת מגוון גדול יותר של מרכיבים: מרכיב חלבוני גדול (חלבון, ויטמין די וסידן), 27 ויטמינים, פרוביוטיקה, אומגה 6 ו-3. בפורמולת הפדישור יש מגוון גדול יותר של ויטמינים מפורמולת פרו אפ. כמו כן יש בה פרוביוטיקה (חיידקי מעיים לתמיכה בעיכול) ואומגה שאינם נמצאים בפורמולת פרו אפ. פדיאשור מכילה אלרגנים של חלב וסויה ומגיעה בטעמי שוקו וניל ושוקולד בגדלים של 400 , 850 גרם בקופסה או ב200 גרם כמשקה. עלות הפורמולה של 850 גרם היא כ- 80 שקלים. זמן השימוש מרגע פתיחה הוא כ-3 שבועות.

המידע הנ"ל אינו תחליף להמלצה של רופא הילדים ו/או דיאטנית ילדים בנושא תזונה ותוספים מומלצים לילדים באחוזוני גובה ומשקל נמוכים.

פורמולת פרו אפ - אבקה להעשרת מזון בקלוריות וחלבון

כתיבת תגובה