טודלרס

רעיונות למתנות לתינוק וליולדת

מחפשת מתנה לתינוק או ליולדת ? מה מתאים לקנות

16.6.2013

ביטוח בריאות פרטי – ביטוח פרטי עד גיל 18, המכסה הוצאות רפואיות שונות. מתאים כמתנה מבני משפחה קרובים או חברים מתחום הביטוח.
כסף – מתנה הכי פרקטית להורים.
מפגש הדרכה עם איש מקצוע – תשלום עבור הדרכה חד פעמית בבית עם איש מקצוע (דיאטנית, מלווה התפתחותית, יועצת הנקה, מאמנת אחרי לידה וכד' ).
תלושי מתנה לשילב – מתנה מאוד שימושית . צריך לשים לב לטווח הזמן שאפשר לממש את התלוש ולתת להורים טווח זמן ארוך.
תיק ארגונית לרכבארגונית שנתלית על כסא הרכב ובה מקום למגבונים, צעצועים וציוד לתינוק לשימוש נגיש
האלבום הראשון שלי אלבום שמתאר רגעים ראשונים בשנות התינוק, סוג של מזכרת נעימה לשנים הבאות.
בגדים אוברול, חליפה חמודה ליום או ללילה כמובן עם פתק החלפה. לחורף כובע פליז וסטים של גרביים.
חבילות שי לאם ולתינוק – האינטרנט גדוש בחבילות שי לאם ולתינוק. החבילות כוללות מגבות, טיטולים, קרמים מפנקים,בובה קטנה לתינוק, נשכנים, משחקים לאמבטיה ועוד

רעיונות למתנות לתינוק שנולד – מתנות הפעלה ומשחק
אוניברסיטה  מומלץ לברר אם האם קנתה או קיבלה אוניברסיטה לתינוק. אם אתם לא מצליחים לברר (לא משיגים את האימא לפני הברית) רצוי לוותר או לצרף פתק החלפה.

טרמפולינה גם כאן מומלץ לברר אם האם קיבלה או קונה בעצמה טרמפולינה. המחירים נעים בין 200-500 שח , תלוי במותג ועם זה עם או ללא רטט (שעוזר להרגיע גזים) .

בטיהמזרן צף שנועד לאמבטיה, מחיר המזרן כ- 150 ש"ח (ניתן להשיג באינטרנט או בחנות מוצצים בחנויות פרימיום).

מזרן פעילותמזרן או משטח פעילות היא מתנה נחמדה. מדובר במזרן רך ועבה, מתקפל המגיע במידות של 1.50 או 2 או 3 מ"ר מרובע ומאפשר לילד לשכב, לנוע, להתהפך ולהתחיל זחילה. ישנם מזרנים שמתקפלים לארבע חלקים ומגיע עם תיק נשיאה ואז תופסים פחות מקום (לכן עדיפים).

צעצועים אפשר לקנות צעצוע המתאים לגיל חודש עד חצי שנה. קחו בחשבון שהתינוק יהיה עסוק בחודשים הקרובים בעיקר בחקירה דרך הפה לכן כל נשכן שאפשר ללעוס במגוון מרקמים ואפשרויות יהיה מתאים. פרט לכך יש כל מני מגדלי טבעות, בובות רכות, ספר בד עם ציורי חיות ועוד. לא חייבים לקנות מתנה שמתאימה לגיל חודש אפשר לקנות צעצוע שמתאים לגיל מאוחר יותר.

ספרים ספרי הדרכה לאם (הדרכה בנושא הנקה, גידול תינוקות, הדרכה בנושא תזונת תינוקות. או ספר לתינוק. יש ספר בד ויש ספר קרטון. זכרו שספרי קרטון אלו צריכים להיות ספרים עם מעט טקסט, הרבה ציורים וכמובן עם דפים עבים כי התינוק מכניס אותם לפה כל הזמן.

דיסקים של שירי ילדים פעילות נהדרת היא לשיר לתינוק. יש הרבה אוספים קלאסיים של שירים. מניסיון ככל שהמבצעים הם קלאסיים יותר כך האוסף טוב יותר. קחו בחשבון שגם אם התינוק נראה פסיבי ולא מבין, החשיפה לספרים ולשירים מפתחת את ההבנה השפתית ויכולה להיות פעילות נהדרת למשך זמן ארוך מאוד.

רעיונות למתנות לתינוק שנולד – שינה
מובייל – מובייל מושקע יכול להיות גם מתנה נהדרת.מובייל עם מספר סוגים של מוסיקה ותנועה המאפשר לתינוק להקשיב ולעקוב יכולים להוות גם עיסוק לילי וגם אמצעי הרדמה מצוין.

סט מצעיםזול (כ-100 ₪) או יקר (350) מאוד שימושי וכמובן לא לשכוח פתק החלפה.

כרית לתינוק – ישנן כריות בצורת נחש בד ארוך המאפשרות להגן על דפנות הלול והמיטה. הם גם יכולות לתמוך בהנקה. אם האם מניקה כרית הנקה יכולה גם להיות מתנה נהדרת.

חיתולי בד מקושטים – תמיד צריך אותם כדי לנגב פליטה וריר של התינוק (אין אף פעם יותר מדי)

שמיכה – אפשר לקנות שמיכה עם רקמה יפה או ייחודית לכיסוי התינוק,  שמיכת פיקניק או שמיכת מנשא חורפית שנקראת קנגרו (שמיכת מנשא חורפית המתלבשת על כל התינוק ומגנה מקור. אפשר לשאת את התינוק עם פניו להורה או החוצה).