טודלרס

תינוק בוכה בלי סוף

קראי על תינוקות שבוכים ללא בעיה וסיבה נראת לעין

מאת :אמאלה
תאריך :15.4.15

תינוק בוכה בלי סוף
אני רוצה לשתף את כל האימהות במצב לא פשוט שהיה לי עם הבת הבכורה. כשביתי הבכורה נולדה היא פשוט לא הפסיקה לבכות 6 חודשים. רק בליליה היא נרגעה וישנה. כל היום היא הייתה על הידיים שלי. הייתי גם יושבת על כדור גדול והייתי קופצת איתה עוד ועוד שתרגע. כשהייתי מפסיקה לזוז ולקפוץ היא הייתה מתחילה לבכות. כל פעם שהיא נראתה יחסית רגועה והנחתי אותה היא חזרה לבכות. אנשים לא האמינו לי שהיא כל הזמן בוכה. גיסתי באה לעזור לי יום אחד כדאי שאסע לעשות קניות אבל איך שהגעתי לסופר כבר קיבלתי טלפון שאחזור כי היא לא משתלטת עליה. "אני פשוט לא מצליחה להרגיע אותה, את חייבת לחזור הביתה", אמרה. גם חמתי באה לעזור ומהר מאוד ברחה. בקושי מצאתי זמן להתקלח ולאכול. קניתי לה עגלה חדשה לפני הלידה. אנשים לא מאמינים לי שעד גיל חצי שנה אף פעם לא שמתי אותה בעגלה ממש כי ברגע שהנחתי אותה והפסקתי לנדנד היא בכתה. אני זוכרת יום שבת אחת שאני ובעלי רצינו לצאת איתה יחד בחוץ כהייתה בת 4 חודשים. יצאנו כשהיא הייתה קצת ישנונית ואיך שהתעוררה ישר בכתה. כל "הטיול" היא היה על הידיים שלי ובעלי סחב את העגלה. מה לא עשיתי, נסיתי הכל. החלפתי לה תחליפי חלב כדי לראות אם היא רגישה למשהו, נתתי לה כל מני טיפות נגד כאבי בטן וגזים, הלכתי לרופאים וטיפת חלב פעמים בשבוע אבל הם לא מצאו שום דבר בעייתי, חוץ מתלונת הבכי.

בגיל חצי שנה הכל כמעט הפסיק. בערך בשבוע אחד הייתה פשוט נרגעה. הפסיקה לבכות. עד היום אין לי מושג למה היא בכתה בלי הפסקה כל החצי השנה הראשונה לחייה. היום היא ילדה בת שתיים עשרה ללא כל בעיות. היא ממשיכה להיות ילדה טובה ורגועה.

חיכיתי שש שנים בשביל להביא ילדה שנייה, רק מהטראומה שעברתי עם הראשונה. הילדה השנייה לא בכתה הרבה אבל הטראומה של החצי שנה הראשונה גרם לי לחכות שנים.

אין לי מושג למה יש תינוקות שבוכים כל כך הרבה עד שההורים שלהם יכולים לאבד שפיות. מה שאני  רק יכולה להגיד זה שמתשהו זה עובר ונגמר.

לכל ההורים לילדים שבוכים בלי הפסקה, תהיו רגועים, הזמן הוא החזק מכולם, מתשהו הבכי עובר ונפסק, רק חבל שעדיין לא גילו מה אפשר לעשות כדי להפסיק אותו.

קראי עוד בנושא: תינוק בוכה כל הזמן