טודלרס

האם להשכיר או לקנות משאבת חלב חד צדדית או דו צדדית ?

עומדת לשאוב הרבה חלב ? כמה חשוב לך לשאוב ביעילות ?

23.3.2013

משאבת חלב חד צדדית או משאבת חלב דו צדדית? אימהות רבות מתלבטות האם לקנות משאבת חלב חד או דו צדדית. התשובה אינה חד משמעית אך עם מעורב שיקול זמן ויעילות יתכן וקנייה של משאבה דו צדדית כדאי יותר.אם את רק מתחילה לשאוב חלב, דעי שיעבור זמן עד שתוכלי לייצר ולשאוב מספיק חלב (בקבוק) בניסיון אחד. בשלבים הראשונים  תצטרכי לשאוב כול יום ובשעות קבועות כדי שגופך ידע על הצורך לייצר חלב. לאט לאט עם השאיבות הקבועות ייצר גופך עוד ועוד חלב.לצורך שאיבות אלו חשוב לבחור משאבת חלב מתאימה.

מה מתאים לקנות משאבת חלב חד צדדית או משאבת חלב דו צדדית ?
כמעט ולאף אימא אין זמן מיותר כשיש ילדים ולכן כמעט בכל המקרים מעורב שיקול יעילות.משאבת חלב דו צדדית עשויה לעזור לעודד את יצירת החלב ולשאוב יותר מהר כמות גדולה של חלב. אל תוותרי על משאבת חלב דו צדדית בגיל מחיר גבוה, המחיר יחזיר את עצמו במהירות וכמות החלב שתשאבי.

מתי מתאים להשכיר או לקנות משאבות חלב חשמליות דו צדדיות ?
בעידן המודרני חוזרים אחורה. לא עוד פורמולות של תחליפי מזון שנותנת המטפלת. היום רוצים לחזור הכי קרוב לאימא – להנקה לחלב אם. שם בטוח אין סכנות ושם בטוח יש חומרים מזינים. אם את לא יכולה להיות ליד התינוק בכל ארוחה את עדיין יכולה לשאוב לו את ארוחותיו באופן מלא.
איך בוחרים משאבת חלב אם?
בשוק קיימים סוגים שונים של משאבות חלב אם.אם המעוניינת לשאוב חלב באופן קבוע ולטווח הארוך צריכה בראש ובראשונה לוודא שהמשאבה עונה על הצרכים הבאים:
שואבת ביעילות,
אינה גורמים לכאבים או פציעות
ניתן לנקות בקלות וביסודיות
פועלת על מנגנון שאיבה ושחרור ומנגנון המונע לחץ שלילי.
מומלץ לקנות משאבת חלב בעלת עוצמת שאיבה חזקה ויעילה, כלומר חשמלית ודו צדדית. 

דוגמאות למשאבות מסוג זה הם פאמפ אין סטייל(pump in style)  וסימפוני של מדלה. ניתן גם לשכור את הלקטינה של מדלה. דוגמאות נוספות הם הספקטרה 2 ולקטיין של אמדה. משאבות אלו לא רק יעזרו לך לשאוב חלב בצורה יעילה ובכמות הרצויה אלא גם יאפשרו לך לשמר ולהגביר את יצירת החלב באופן משמעותי.