טודלרס

המלצה לשמן אמבט לתינוק

מחפשת שמן אמבט לתינוק ? מה האפשרויות

24.8.2013

שמן טבעי לאמבט לתינוק.
מחפשת שמן אמבט טבעי ? מחפשת שמן ללא פרפין (נגזרת נפט) ? מחפשת שמן לתינוק ללא חומרים משמרים ?  השמן הטבעי של בית מרקחת ראשונים פארם הוא ההמלצה שלנו.

 מרגע היוולדו של התינוק מתפקד עורו כאיבר החישה המרכזי שלו. בניגוד לחיישנים אחרים בגופו, שעוד צריכים להתפתח עם הגיל, העור מפותח ומתפקד כבר מהרגע הראשון ללידה. העור הוא האיבר המגן על התינוק ובאמצעותו נוצר המגע הראשוני של הרך הנולד עם העולמו. עור התינוק הוא דק מאוד וניזוק בקלות מגירויים. גם חשיפה קצרה לשמש וחשיפה למים חמים מדי עלולים לגרום לכוויה קשה לתינוק. כימיקלים וסבונים לא מתאימים עלולים לחדור לעורם של תינוקות ולגרום לגירוי או התפתחות אלרגיה, לכן יש לשמור על עורו שלל התינוק מכל משמר.

השמן הטבעי של בית מרקחת ראשונים פארם מבוסס על מרכיבים טבעיים בלבד (ללא פרפין שהוא נגזרת של נפט) כגון: שמן שומשום, נבט חיטה, שקדים ווניל. השמן אינו מכיל חומרים משמרים וריחו עדין ונעים.
השמן מתאים לרחיצת הרך הנולד החל מלידה ומלחלח את גופו ועורו העדין של התינוק היטב.
השמן הטבעי שלנו לאמבט תינוק הוא בעל חדירות טובה יותר לעור משמנים סינטתיים.

מינון ואופן שימוש :יש לשים את השמן באמבט הרחיצה של הרך הנולד.

ניתן להשיג את השמן בבית מרקחת ראשונים פארם
רח' הנחשול 30 ראשל"צ
טל: 03-9526767/8 פקס 039526769 

הכתבה היא בחסות בית מרקחת ראשונים פארם.

ומה האלטרנטיבה ? מחפשת שמן אמבט בסופר פארם ?
שמן אמול לתינוק של ד"ר פישר הינו שמן רחצה טיפולי לתינוק. את השמן מוסיפים לאמבטיית התינוק לשם שימון עורו של התינוק. מקל ומטפל בבעיות של יובש בעור ואלרגיות המלוות ביובש. מחירו של בקבוק גדול של אמול (500 מ"ל) בסופר פארם הינו כ-91 שקלים. המחיר עשוי להשתנות בזמנים שונים וברשתות שונות וכן על פי מבצעי הרשת.