טודלרס

איך התחלנו גמילה מחיתולים

גמילה מחיתולים- ללא הכנות, פשוט מתחילים

מאת: אמא של נועם
תאריך 1.7.15

לפעמים נראה שכדאי להתחיל משהו צריך להתכונן אליו מראש אבל במקרה של גמילה מחיתולים אפשר להתכונן גם הרבה פחות. אנחנו הנשים הולכות את הגמילה מחיתולים כסוג של פרויקט אבל הגברים או באופן ספציפי יותר בעלי לקח את הנושא הרבה יותר פשוט.

נועם הגיע לגיל שנה ועשרה חודשים, הוא כבר נראה ילד בוגר וגדול לגילו והחלטנו להתחיל בגמילה. התחלנו להקריא לנועם הרבה סיפורים בנושא גמילה מחיתולים והראנו לו כיצד ילדים גדולים יותר במשפחה כבר עושים קקי ופיפי בסיר ובשירותים. מכל אין ספור הדיבורים בנושא, נועם התחיל להתיישב על הסיר עם בגדים ולהתיידד עם הסיר החדש (שפעם היה מונח בסלון ולפעמים היה מונח בשרותים).

יום אחד בעודנו מזהים את ההתיישבות של נועם על הבירכיים (סימן שמתחיל לעשות קקי), זינק אבא של נועם מהמטבח, אמר לו לעצור כי הולכים לעשות קקי בסיר, הוריד לו את המכנסיים והחיתול והושיב אותו על הסיר. זה היה כל כך מהר עד שאני בכלל לא קלטתי את הסיפור. בעלי היקר החזיק את נועם על הסיר כדי שלא יקום ואמר לו את המשפט הכי מעודד שיש : אם אתה עושה עכשיו קקי בסיר אתה מיד אחר כך מקבל שוקולד. נו טוב, ממני המשפט הזה לא היה יוצא כי אם כל הכבוד שמדובר בפרס מגרה ביותר, אנני בעד פרסי אוכל. ובכל זאת התוצאה ההיתה מרשימה, נועם ישב ועשה קקי בסיר ולאחר מכן זכה לקבל חתיכת שוקולד ולהתענג עליה. מאז נצפו עוד שלל הצלחות חומות של קקי פלוס שוקולד.

כמובן ששיבחנו את נועם אין סוף על הצלחותיו מולו ומול כל המשפחה ואני שיבחתי את בעלי היקר שתפס יוזמה והצליח להתחיל תהליך נהדר של גמילה.