טודלרס

איך בוחרים שם לתינוק לפי תאריך הלידה על פי הנומרולוגיה

ילדת ?קראי על התייעצות עם נומרולוג על בחירת שם לתינוק

22.3.2013

נולדה לך תינוקת או תינוק ? מתבלטת איזה שם לתת לו או לה ? מעוניינת בייעוץ מקצועי ? הנומרולוג ניר גוטליב יעזור לך לבחור שם שיעזור לילדך לממש את פוטנציאל תכונותיו החיוביות ולמצות את יעודו בחיים.

העולם מאחורי האותיות …..

מהי נומרולגיה ?
הנומרולוגיה הינה תחום המבוסס על מידע בנושא תאריך לידתו של אדם, שמו המלא והקשר ביניהם. הנומרולוגיה מנתחת נתונים אלו ומאפשרת לגלות עיתויים והזדמנויות של אדם והכל מתוך שאיפה להגשמת ייעודו בחיים. הנומרולוגיה מאפשרת לחשוף תכונות אופי של בני האדם, סביבת עיסוק מתאימה , כמו גם את העיתויים המומלצים ביותר לעשיית מהלכים.תאריך לידתו של אדם  טומן בחובו אינפורמצייה בנוגע להזדמנויות ואפשרויות בחייו. הנומרולוגיה מאפשרת חשיפת  אופיים  של בני האדם. לפי הנומרולוגיה כל אדם ביום היוולדו נולד עם "שליחות" (= ייעוד בחיים), שמבחינת הגורל הוא אמור לממש ב – 36 השנים מיום צאתו לדרך.גם לגורל תפקיד בכל מערכת חיינו. תפקידו של הגורל הוא לכוון אותנו אל הייעוד שלנו, על כן במהלך שנות המימוש שלנו הגורל מנסה לתת לנו הזדמנויות ואפשרויות למימוש ייעודינו ומדי פעם בפעם גם "בודק" בשנת המשוב, אם אנו נמצאים בכיוון הנכון בדרך למימוש הסופי.

משפט המפתח בתורת הנומרולוגיה הוא "הכול צפוי והרשות נתונה".
מהו הסבר משפטים אלו ?
"הכל צפוי" = לכל אדם יש ייעוד מוגדר שאתו הוא נולד ואותו הוא צריך להגשים.
הרשות נתונה" = במהלך חייו אדם עומד בפני מני התלבטויות והחלטות שעליו לקבל: כל החלטה מקרבת או מרחיקה אותו מהגשמת ייעודו והגורל בודק מדי פעם, מתגמל את האדם כאשר הוא בדרך הנכונה, או מעניק משוב שלילי ומכוון כאשר האדם סוטה מן הדרך. כך במהלך חיינו אנו מקבלים תשובות על הבחירות שעשינו בתחומים שונים בחיינו: זוגיות, מקום המגורים, עיסוק, פרנסה וכו'.

מה השפעת השם על הילד ?
לפי ניר גוטליב , נומרולוג מנוסה, בחירת שם לתינוק אינו עניין של מה בכך כי אם מהלך הרה גורל אשר יש בו כדי להשפיע על עתידו של האדם .שמו של האדם נותן את התכונות המשמשות לו ככלי עבודה להשגת מטרותיו בכל מהלך חייו על מנת להגיע לייעודו . ככל שאנחנו ההורים נעשה את ההתאמה הטובה ביותר, כך בעצם נגדיל את סיכויו של ילדינו לבחור נכון יותר, להצליח, להגיע לדברים ולהגשימן בדרך הקלה ביותר.שמו של האדם נותן את התכונות המשמשות לו ככלי עבודה להשגת מטרותיו בכל מהלך חייו על מנת להגיע לייעודו. אי לכך, קיימת חשיבות להתאמה בין השם לבין תאריך הלידה. ככל שאנחנו ההורים נעשה את ההתאמה הטובה ביותר, כך בעצם נגדיל את סיכויו של בננו/ בתנו לבחור נכון יותר, להצליח, להגיע לדברים ולהגשימם בדרך הקלה ביותר.

השם אינו קובע את גורלו של האדם
השם הנו תכונה המשמשת ככלי עזר
ומסייעת למימוש הפוטנציאל הרשום בגורלו של האדם.

מה הקשר בן שם התינוק לתאריך הלידה על פי הנומרולוגיה ? מהי מאפיין את התאמה זאת ?
נומרולוגיה קבלית רואה בשמו של האדם מעין ארגז כלים למימוש תכונותיו.הייעוד שלנו גלום בתאריך לידתנו. בנוסף לתכונות המולדות יש לכל אדם תכונות נרכשות כמו ביטחון עצמי, אינטליגנציה חברתית וכו'. ואילו שם האדם הינו ארגז הכלים למימוש הייעוד. אם לדוגמא אדם בא לעולם וחלק מייעודו הנשמתי הוא לנהל, אזי מוטב שיקבל שם  שמבטא תכונות נרכשות כגון  – יכולת ביטוי, יצירת קשרים, אסרטיביות, וכו'. כך, הסיכוי שהוא יבחר נכון יהיה גבוה יותר מאשר אם יקבל שם המקושר עם  מופנמות, רגישות וחוסר החלטיות. במצב זה אותו אדם ירגיש בתוך תוכו שיש בו רצון ויכולת ניהולית, אבל יהיה לו קשה לממש זאת בגלל שהכלים שקיבל אינם מתאימים. לסיכום, חשוב להתאים את ארגז הכלים לייעוד. כדי לעשות זאת, עלינו ליצור הרמוניה מלאה בין שם האדם לתאריך לידתו.כאשר אנו בודקים את שמו של האדם עלינו לא רק להסתכל על המספר שמרכיב את שמו, אלא גם על הדרך ועל האותיות. אי לכך לכל אות ואות בשמו של האדם יש משמעות, כמו גם למיקום האות בשם האדם. לכל ספרה ומספר בשם האדם יש משמעות ולא רק לסכום הסופי.

מה כוללת התייעצות נומרולוגית ?
האם ניתן לבצע את ההתייעצות ותשלום באופן טלפוני ובדואר או יש חובה למפגש ?

ההתיעצות כוללת בדיקת הרמוניה של השם מול תאריך הלידה ( ולכן היא מתבצעת רק לאחר הלידה )
כמו כן ניבדקת מפת הבריאות של התינוק על פי אותיות שמו ואותיות שם משפחתו,
ניבדקת יכולת המימוש של חייו בעולם וכיצד יתמודד התינוק בחייו הבוגרים,
ניבדקת ההתאמה של האותיות בין האב והאם לבין אותיות התינוק וניתנים דגשים והמלצות על הדרך הנכונה של איך ומתי לפעול ולעשות דברים שיעצימו את הילד ויגרמו לו לממש את ייעודו בעולם ביתר קלות
את הייעוץ אפשר לעשות בטלפון וניתן לשלם על ייעוץ זה באשראי
אחד ההורים מתקשר ונותן את כל הפרטים : שמות הורים, שם משפחה תאריך לידה והשמות הניבחנים
את התשובה המפורטת מקבל ההורה לאחר כמה שעות או בשיחה טלפונית או בהודעת מייל על פי בחירתו
כמו כן ניתן להגיע אלי לקליניקה בתאום מראש ואז הייעוץ מתבצע במקום.
 

ניר גוטליב – נומרולוג

מחבר הספר "הנומרולוגיה הקבלית וכח האותיות"

052-5806566

www.nir-gotlib.co.il

nir.gotlib@gmail.com

כתובת הקליניקה : עינות 9 תל אביב ( מול יגאל אלון 27 )