טודלרס

המלצות לחופש בחול על הילדים

להוצ

20.6.18
הקיץ כבר מזמן כאן ואם כבר לא טסתם או תכננתם טיסה, בטוח שאתם עסוקים במחשבה לאן כדאי לטוס ואיפה לבלות עם הילדים בקיץ. שאלנו ארבעה משפחות לאן הם טסות בקיץ והינה ההמלצות שקיבלנו:

מלון יו סאנרייז קלאב באילת
אילת, אמא לשלושה מנס ציונה
אנחנו כל שנה ביולי נוסעים למלון סאנרייז קלאב באילת. זוהי הצלחה בטוחה ככה שאני ממש לא מנסה לשנות את מקום החופשה. הילדים מתים על המלון הזה. הוא מאוד מתאים לילדים. יש בו מועדון ילדים, המון הפעלות מגוונות, בריכות, אוכל טעים ושירות אדיב. חוץ מזה כבר מכירים אותנו שם וממש מקבלים אותנו באהבה. אני אוהבת שיש שם מגוון בריכות , גם חיצוניות וגם מקורות לשעות החמות. לגדולים יש חדר משחקי וידיאו שהם מאוד אוהבים וגן משחקים לצעירים. בשבילי יש שירותי ספא שאפשר להתפנק בהם וכולם מרוצים מהאוכל. פינוק אמיתי לכל המשפחה ותמיד כולם יוצאים מרוצים. ממליצה מאוד על המלון.


מלון פילוט ביצ' (PILOT BEACH) כרתים
חגית, אמא לאסף בן תשעה חודשים ונעמי בת שלוש.
אנחנו חיפשנו מלון בכרתים שיתאים מאוד לצרכי משפחה שלנו: משפחה צעירה עם תינוק בן תשעה חודשים וילדה בת שלוש. מצאנו את פילוט בי'ץ שנה שעברה ומאוד נהנו ואנחנו חוזרים אליו שוב השנה. זה מלון עם בריכה מקסימה, ועוד מתחם בריכה לילדים שמאובזר במגלשות מים וגן משחקים. בנוסף המלון ממוקם על חוף הים ולכן אפשר גם לצאת מהמלון מיד לחוף ולהנות מאוירת מים בסגנון אחר. לנו היה חשוב להנות מחוויה של חוף קרוב ומלון מאוד מתאים לילדים ומלון פילוט ביץ מאוד עונה על הדרישות שלנו. זה בהחלט מלון לא זול אבל מספק את התמורה לחופשה השנתית של משפחה צעירה.

כפר נופש באירופה
נטע, אמא לרועי בן7, חגי בן 5 וליאם בת שלוש
אנחנו כבר כמה שנים נוסעים לכפרי נופש באירופה. סוחרים ביקתה יפה, מטיילים ביער שמסביב ונהנים מהמון אטרקציות באזור הקרוב, בלי לחיות על מזודות ולבזבז זמן בנסיעות. חשוב לנו טיול כפרי ונופש בטבע. בכפר הנופש כולם זוכים לפינוק. יש שם פארק מים, בריכות, גני משחקים, קיר טיפוס, פינות חי, אפשרות לשיט באגמים, אפשרויות לטיולי טבע, רכיבה על אופניים ופיקניקים. ברגע שלוקחים ביקתה קטנה בכפר הנופש אפשר להנות כל יום מהאטרקציות של הכפר ומהארוחות במסעדות שבמקום. עוד דבר חשוב זה תחושת הבטיחות. בכפר הנופש שהיינו שנה שעברה אסור היה להכניס מכוניות לבפנים כך שגם הטיול והליכה בטבע מאוד מאוד בטיחותית לילדים. כפרי נופש הם בהחלט בוסט של אוירה מאוד רגועה ושלווה ויש באמת הרגשה של לשכוח את החיים האמיתיים ולהנות מקסם היער והטבע. אני אישית מאוד מאוד ממליצה. החסרון היחיד הוא שנופש מסוג זה הוא מאוד לא זול, גם אם לוקחים בקתה קטנה ושירותים מועטים. גם אז זה יוצא הוצאה מנופחת.

היער השחור בגרמניה
שרון, אמא לאריאל בן 7, גיא, בן חמש, וליבי בת שנתיים.
אנחנו נוסעים הקיץ הזה ליער השחור בגרמניה. הילדים מאוד נהנים מהמרחבים הפתוחים, האפשרויות לטיולים ופיקניקים. אנחנו לוקחים מלון בוטיק עם רכב ואז מטיילים באיזור טיולי שטח וטיולי רכב. המרחבים הפתוחים והאפשרויות לפעילויות שונות -רכבלים, מוזאונים וטיולי אופניים ממש מייצרים תחושת נופש ושלווה.