טודלרס

הכנת שניצלים טעימים במיוחד

רוצים להכין שניצלים טעימים יותר לילדים ? רוצים לגוון ?

אם יש לך ילדים קטנים או גדולים, סביר להניח שארוחת הצהרים או הערב כוללות בתוכם את מנת השניצל. גם אנחנו האימהות מעדיפות פעמים רבות את השניצל על מנת בשר כך שהצורך לגוון ולהכין שניצלים טעימים לילדים הוא נושא חשוב ומבוקש לאימהות רבות 

מה המתכון שלך לשניצלים טעימים ?

מה את מוסיפה אחרת או שונה מאימהות אחרות ? מיונז ? חרזל ? אבקת מרק ? פפריקה מתוקה ? 
האם את מכינה שניצלים עם או בלי קמח

הסוד לשניצלים טעימים אומנם מתחיל מעוף טוב אך אין ספק שהטעם יכול להיות גן עדן אם תיבול מרענן וטעים. שאלנו מספר אימהות מה הסוד לשניצלים טעימים ואלו התשובות שקיבלנו :

ענת, ממודיעין, אמא ל-שלושה
"הסוד שלי לעשות שניצלים טעימים זה לשים את השניצל רגיל בביצה אבל בפירורי לחם להוסיף אבקת מרק עוף וגם קצת אבקת אפייה. זה עושה את השניצלים הרבה יותר פיקנטים
צריך לזכור לא להגזים בכמות של האבקת מרק כי אז זה יוצא יותר מדי מלוח ולערבב טוב את האבקה עם פירורי לחם."

אביבית מירושלים, אמא לשניים
"הסוד שלי הוא לפני שטובלים בביצה לטבול את השניצל בקמח וכך לסגור אותו,ככה שהשומנים והמרכיבים הטעימים בעוף לא יצאו החוצה בזמן הטיגון. חוץ מזה אני מעדיפה גם לטגן בשמן זית שאז לדעתי זה יוצא יותר טעים".

דנה מחיפה, אמא לשניים:
כחובבת שניצלים גדולה, ערכתי הרבה ניסויים בשניצל והגעתי למסקנה שיש כמה מרכיבים שממש עושים לשניצל טעם טוב. האחד זה לערבב את הביצה עם מלח, מעט פלפל וחרדל דזיון (גרגירים) ודבר שני זה לערבב את פירורי הלחם עם קמח תפוחי אדמה. דבר שלישי לטגן על אש בינונית ולהוציא את השניצלים בזמן.  יוצא פצצה!

יעל מבאר שבע- אמא לשלוש
"אני מוסיפה לביצים קצת מיונז וחרדל ופפריקה ומתוקה. אני מקפידה לקנות פירורי לחם קריספים וטעימים יוצא מאוד פיקנטי והילדים אוכלים בהרבה תאבון."

עינב אמא לשלוש מנס ציונה.
"בשביל שהשניצלים יצאו טעימים וגם מגוונים אני לפעמים משתמשת בפירורי זהב ולפעמים בפירורי לחם פנקו. חוץ מזה אני אוהבת לשלב תבלינים ושמה בתערובת ביצה הרבה שום, חרדל ואורגנו. ככה גם השניצלים יותר טעימים לנו ההורים".

לילך, אמא לארבע מרחובות
"אני כל החיים מטגנת שניצלים, אז לפעמים אני מגוונת את הטעם של השניצל ומוסיפה לבלילת הביצה חרדל, מעט דבש ושום  טרי או אבקת שום. זה מעשיר את הטעם של השניצל וכולם אוהבים".

ורד, אמא לשניים מרעננה
"אני אוהבת לשלב בבלילה של הביצה שום וקצת רוטב סויה או טריאקי. חוץ מזה אני מגוונת בין פירורי לחם איכותיים לפירורי לחם פנקו. אם אני עושה יותר מדי ויודעת שהילדים לא יאכלו הכל, אני מיד מקפיאה ומכניסה לקופסא ומפרידה עם נייר אפיה. כשאני מוציאה מהמקפיא ומטגנת יוצא טרי וטעים באותה מידה. 

מה עוד כדאי לשים לב ?
לא לטגן בשמן שרוף ולהחליף את השמן אם לא בטוחים באיכותו.
לספוג את השמן הרב בנייר מגבת מיד בתום הטיגון.
לשלב עם אכילת ירקות טריים.

בתאבון