טודלרס

קוסמטיקה וטיפוח בהריון

בהריון ? מומלץ להמנע מצביעת שיער ומשחות נגד אקנה

24.4.2013

המשך – 

שבוע 15-17  
רוצה לקנות בגדי הריון ?הבגדים הקיימים לוחצים על הבטן ? קודם כל בדקי מה יש לך מהריונות קודמים או מחברות ומשפחה. תופתעי לגלות שמלות ומכנסים נוחים ופרקטים. אם את מעוניינת לקנות פריטים ראשונים הצמדי לקניות קלסיות כמו מכנסי לייקה עם גומי נמתח ונוח או שמלה אוורירית ונוחה לתקופת האביב או הקיץ. אם התחתונים גם הם לוחצים , קני חתונים נוחים מכותנה.

שבוע 18-19 להריון – מה עושים עם הג'ינסים האהובים
קראי אצלנו כיצד ניתן לשנות ולהתאים ג'ינסים לתקופת ההריון

שבוע 20-21 להריון
הציפורנים שלך נסדקות ונשברות בקלות. גזזי אותם בקו מרובע כדי לתת להם בסיס חזק ויציב ומרחי עליהם שמן פרוטאין או שמן זית עם לימון

שבוע -22 -24 להריון. אין בגדים ? אלתרי.
איך לך מה ללבוש ? קחי חולצה מכופתרת גברית וארוכה חגרי מעל החזה חגורה דקה, לבשי בחלק התחתון טייץ בצבע מחמיא וקבלי מראה מרענן ומעוצב.

שבוע 25-28 להריון – טיפוח שיער.
השיער שלך נראה מצויין ומצא בהריון. זאת אחת מנקודות העור של ההריון. רוצה לעשות מסכה בריאה לשיער. ערבבי בקערה חצי כפית דבש, כף שמן זית, חלמון ביצה עם כמות תואמת של קונדישינר ומרחי על שיער רטוב אחרי חפיפה של שמפו. המתיני עשר דקות עם המסכה על הראש ושטפי.

שבוע 29 להריון – הסתרת כתמים
הופיעו כתמים על פניך ואלו התרחבו בהדרגה. אל תקני פודרה ומייק כהים יותר. השתמשי במסכה של מיץ לימון ויוגורט להבהרה ופילינג גרגירים עדין לתחלופה של תאי העור. מרחי את המייק אפ בשכבה גבוהה יותר בטפיחות קלות (לא במריחה). לאחר מכן פדרי בטפיחות את האזור בפודרה לקיבוע.

 שבוע 30-33 להריון – בצקות ברגלים
הרגלים כואבות , עסי את הרגלים בקרם מפנק או שמן זית. סובלת מבצקות – צקי לקערה חמש כפות שמן שקדים, מספר טיפות שמן ארומטי ובקשי מבעלך לעסות את רגליך וכפות הרגלים. השתדלי לשבת בסוף היום בזמן מנוחה בכורסה נפתחת או בשכיבה כאשר מתחת לרגליך מספר כריות כך שרגליך יהיו למעלה , דבר שיסייע להפחתת הנפיחות.

שבוע 34-36
בשבועות אלו העליה במשקל מאוד אינטנסיבית. העובר גודל ומשמין . את מרגישה יותר ויותר שמנה ומסורבלת. השתדלי לא לצרוך פחממות ושוקולדים בצורה מוגזמת. זה קורא בעיקר בערב עם הצפיה בטלוויזיה. במקום זאת צאי לסרט, הצגה, הליכה לילית עם בעלך או קני לך שמלת הריון קלאסית חדשה או חזית הריון נוחה. בקיצור התפנקי אבל לא דרך אוכל. לא מוצאת לעצמך שוב בגד לקנות, בה לך לקנות לעצמך משהו חדש, התפנקי בתכשיט חדש.

שבוע 38 והלאה
את לקראת סוף ההריון. זה הזמן להסתפר קצר יותר או מדורג ולעשות צבע או שטיפה למי שמעוניינת. לאחר הלידה לא יהיה לך זמן לטפל בשיער הארוך , שלא נדבר על הנשירה שמחכה לך אחרי הלידה