טודלרס

טיפול הומאופתי בבחילות בהריון

סובלת מבחילות קשות בהריון ? על טיפול הומאופתי שמעת

טיפול הומאופתי לבחילות בהריון

בתחילת ההריון ? סובלת מבחילות קשות ? מחפשת טיפול הומאופתי ? לבית מרקחת ראשונים פארם  יש פתרון  "בחילון" ו"הקאון" הן פורמולות הומאופתיות העוזרות להתמודד עם בחילות בהריון

בחילות או/ו הקאות במהלך היריון הן תופעה נפוצה אצל נשים (עד 80% מכלל ההריונות), והיא בהחלט אחת מהמטרידות שבהן. אצל חלק מן הנשים יופיעו בחילות והקאות בשלבים ראשונים של ההריון, אצל חלק לכל אורך ההיריון, ואילו חלק לא יסבלו מבחילות והקאות כלל וכלל. במקרים מסויימים יופיעו בחילות והקאות  בשעות הבוקר ובמקרים אחרים לאורך כל שעות היום. גם חשיפה לריחות וטעמים מסויימים יכולים לעורר את תופעת הבחילות.

כיום לא ידוע בודאות מה גורם לתופעת הבחילות או ההקאות מבחינה רפואית: חלק מהחוקרים גורסים שזו רמתו העולה של הורמון הפרוגסטרון, וישנם הטוענים כי גורמים נפשיים משפיעים גם. תופעת הבחילות בהריון שונה מאישה לאישה, משלב לשלב בהריון, וגם מהריון להריון. ישנם נשים שבהריון אחד יחושו בחילות בשליש הראשון ולעומת זאת בהריון השני לא יחוו בחילות כלל. אצל חלק גדול מהנשים נעלמות הבחילות וההקאות עד שבוע 14, אך אישה שסבלה מבחילות / הקאות בתחילת ההיריון, יתכן ותחווה אותם גם לקראת הלידה. כמובן שבמצבים של הקאות יש להקפיד על שתייה מרובה מחשש להתייבשות. אם אימך או אחיותך סבלו מבחילות במהלך ההריון יתכן מאוד וגם את תסבלי מהם. 


"בחילון" ו"הקאון" הם שתי פורמולות הומאופתיות העוזרות במצבים של בחילות או הקאות, בין אם מדובר בשעות הבוקר או הערב.

בנוסף אפשר להשתמש  בפורמולות אלה גם לאנשים הסובלים מתופעות אלה בנסיעה/הפלגה/טיסה.

מינון ואופן שימוש:
למניעה: 5 טיפות 2-3 פעמים ביום מתחת הלשון בין הארוחות. 
במצב אקוטי: בשלוש שעות הראשונות 5 טיפות כל עשרים דקות עד להקלה ולאחר מכן 5 טיפות 3-4 פעמים ביום.

ניתן להשיג את הפורמולות הבחילון והקאון בבית מרקחת ראשונים פארם
רח' הנחשול 30 ראשל"צ
טל: 03-9526767/8 פקס 039526769 

הכתבה היא בחסות בית מרקחת ראשונים פארם