טודלרס

שינה של תינוק בן חודש

התינוק בן חודש ? קמה הרבה בלילה ? מה מומלץ לעשות

13.7.2013

אחרי שלא ישנת לילות ושהתרגלת לקום בלילה וביום כל שעתים או שלוש כדי להאכיל את התינוק הגיע הזמן לעזור לך ולתינוקך לישון קצת יותר בלילה.

בגיל חודש תינוקות יכולים להתעורר פעמים ושלוש בלילה. הם מתעוררים כי רעבים או כי ערניים (ישנו הרבה ביום) או כי הסתיים מחזור שינה אחד שלהם והם לא מצליחלים להכנס למחזור שינה נוסף אחריו. לא משנה מה תהיה הסיבה להתעוררות, דעי כי תינוקות בני חודש אינם מצליחים להרדם חזרה לבד והם צריכים עזרה בכניסה חוזרת למחזור שינה נוסף.

מה אפשר לעשות כדי כדי להאריך את שנת הלילה של תינוק בן חודש

אז קודם כל הדגש הוא המילה לנסות כי לא בטוח שתצליחי, התינוק עדיין מאוד צעיר לכן הסיכוי שיתעורר בלילה הוא גדול (אז אל תרגישי לא בסדר אם את מנסה ולא מצליחה).

המנעי מלתת לתינוק לישון יותר משלוש שעות רצוף במהלך היום. אם ישן יותר משלוש שעות העירי אותו להאכלה, החלפה ומשחק.

אם את משלבת הנקה והאכלה מתחליף חלב, תני לתינוק את התחליף החלב בלילה הוא משביע יותר מחלב אם ולכן יעודד את התינוק לישון יותר.

בארוחה האחרונה לפני השינה (הכוונה היא לפני שאת נכנסת לישון במיטה) תני לתינוק לאכול מהבקבוק כמה שיותר. מה הכוונה, הכיני בקבוק, תני לו לאכול, הרמי אותו לגרפס לאחר שסיים, טיילי איתו מעט בבית , החליפי לו חיתול ואז נסי לתת לו שוב לאכול. השאיפה היא שהתינוק יאכל עוד קצת והקצת הזה ישאיר אותו שבע לאורך זמן ארוך יותר ויגרום להתעוררות מאוחרת יותר בלילה עקב רעב.

הכנסי למיטה מייד לאחר שהתינוק נרדם ואל תתפתי לסדר את הבית בזמן זה

זכרי, הכל זמני, התינוק יגדל וככל שיגדל הוא יאכל יותר וישן יותר זמן

לילה טוב