טודלרס

מטפלת לתינוק בלילה

מותשת מתקופה ארוכה ללא שינה ? שירותי מטפלת בלילה

14.3.2017

בהתחלה זה נשמע מוזר – מטפלת לתינוק בלילה ?מי סוחר שרותי מטפלת לתינוק בלילה ? ככל שחושבים על זה יותר מבינים שחייב להיות שירות כזה, אחרי הכל שינה זה בריאות ואמא שלא ישנה לילות רבים יכולה בפרוש לצאת מדעתה.
 
הלקוחה של שרות זה יכולה להיות אשת קריירה שעובדת בשעות היום וזקוקה לשינה בשעות הלילה באופן קבוע או חלקי, יולדת שמתאוששת מלידה קשה וזקוקה לעזרה בלילה למשך זמן משכב הלידה , זוג הורים תשוש שמרגיש כי זקוק לתנומת לילה ויכול להרשות לעצמו את התשלום עבור מטפלת לתינוק בלילה או זוג הורים לתאומים או שלישיה שפשוט זקוק לעוד זוג ידיים. הלקוחה יכולה להיות גם חברה או קרובת משפחה שקונה את השרות עבור בת משפחתה כמתנה.
 
מטפלת לתינוק בלילה כמה עולה
אפשר למצוא מטפלות לילה פרטיות באמצעות סוכנויות של שירותי מטפלות, לוחות מודעות פזיים ואינטרנטיים. התשלום עבור מטפלת בלילה הוא כ-60-70  שקלים לשעה,סדר גודל של 500 ₪ ללילה. בדרך כלל העבודה היא כ-8 שעות משעה אחד עשרה בלילה ועד שעה שבע בבוקר. אפשר גם לשכור את שירותיה של אחות העובדת בתינוקיה בבית החולים. בעבור שירות זה תשלמי כ-70 שקלים לשעה, 500-600 ₪  שקל ללילה. נשמע הרבה כסף ? יתכן והבריאות שלך שווה יותר. יתכן שאם תקבלי את העזרה הזאת תחזרי לשפיות. לעיתים הכסף הוא לא השיקול העיקרי.

איפה מוצאים שירותי מטפלת לתינוק בלילה ?
אם את רוצה המלצות, נסי לברד דרך פורומים שונים כמו פורום תאומים ושלישיות של תפוז או דרך פה לאוזן ודרך סוכנויות כמו מטפלא, אופר ובייבילינק.