טודלרס

שמות לתאומים לפי הנומרולוגיה

עומדת ללדת תאומים ? רוצה ליצור הרמוניה בין השמות של הילדים ?

214.3.2013

הנומרולוג, ניר גוטליב , אב לתאומים, עונה על שאלות בנושא שמות לתאומים לפי הנומרולוגיה

הנומרולוג, ניר גוטליב , אב לתאומים, עונה על שאלות בנושא בחירת שמות לתאומים לפי הנומרולוגיה. האם צריך לתת לתינוקות שמות דומים או שונים ? למה חשוב ליצור התאמה בין שמות התאומים ולבחור שמות לפי תאריך הלידה? ומה הייחוד בתהליך בחירת שמות לתינוקות תאומים ?

האם צריך לתת לתינוקות שמות דומים או שונים ? למה חשוב ליצור התאמה בין שמות התאומים ולבחור שמות לפי תאריך הלידה? ומה הייחוד בתהליך בחירת שמות לתינוקות תאומים ?

השונות והדימיון בין ילדים תאומים
על פי ניר גוטליב, נומרולוג ומרצה בתחום בחירת שמות, יש משמעות גדולה מאוד לשם התינוק, לערך הגימטרי של השם והיחס של ערך זה מול תאריך לידתו של התינוק. לי בעצמי יש תאומים בני 13 לאחד קוראים יהונתן ולשני קוראים מתנאל הערך הגימטרי של שמם הוא 8  ( י+ה+ו+נ+ת+ן = 8, מ+ת+נ+א+ל =8 ).

אם נפתח להם מפה נומרולוגית רק על פי המספרים נגלה שיש להם את אותם החיים בדיוק וזאת מכוון ששעת הלידה זהה ( הפרש של דקה אחת בניתוח קסרי ), תאריך הלידה זהה לחלוטין שמות הוריהם ושם משפחתם כמו גם הערך הגמטרי של שמם שהוא בסה"כ 8, ובכל זאת הם ילדים שונים לחלוטין. אלא שעל פי הנומרולוגיה הקבלית לאותיות הא"ב יש משמעות אדירה בהשפעתם על התנהגות האדם ובחירותיו בחיים ולכן אותיות הא"ב המרכיבות את שמם של הילדים הן אלו שעושות וגורמות לשינוי העצום בין התאומים.

לאור נתונים אלו, כאשר באים לבחור שמות לתאומים יש לשים לב לכך שהרבה מהדברים בחיים הם משותפים החל מתאריך לידה לשמות הורים שם משפחה ועוד ( שמות הורים ושם משפחה זהים גם אצל כל האחים  ולכן מומלץ לשים לב לשוני באותיות של שמות התאומים או השלישיה על מנת לתת לכל אחד ואחת את הייחודיות שלו ואת הדרך המיוחדת שבה הוא יוכל להתפתח ולהבליט את עצמו, זכות הייחודיות שתהיה אופיינת רק לו עצמו

למה כדאי לחכות בנושא החלטת השמות עד לאחר הלידה ?
הרבה הורים לתאומים מנסים כבר בשלב ההריון לבחור את שמות הילדים, אך לצורך בחירה טובה מומלץ להמתין עד לאחר הלידה. השם של האדם הוא ארגז הכלים למימוש הייעוד הנשמתי, הייעוד הנשמתי של האדם טמון בתאריך לידתו ובגלל זה רק כאשר יש לנו תאריך לידה מדויק של תינוק רק אז אנחנו יכולים לנתח את אופיו ואת יכולתו ולדעת את הפוטנציאל של חייו ואז להתאים לו ארגז כלים מדויק – שם מדויק למימוש תאריך לידתו. גם הנגר הכי טוב בעולם ללא מקדחה לא יוכל לתלות שום מדף, לכל בעל מקצוע יש כלי עבודה וללא כלים אלו לא משנה כמה טוב הוא יהיה הוא לא יוכל לעבוד ואותו הדבר לגבי השם תאריך הלידה שווה לסוג העבודה אותה האדם יבצע בחייו והשם שניתן לו יהיה ארגז הכלים

מה משמעות וחשיבות ההתאמה בין שמות תאומים (היחס בין השמות) ?
חשוב לבדוק במיוחד את אותיות הא"הוי ואת העיצורים בשמות התאומים יש חשיבות להרמוניה בין שמות התאומים על מנת לתת להם חיזוק מיוחד ביחס בינהם ולתת להם כלים להתמודדות נכונה יותר. למשל אם נולדו 2 בנות שלא תיווצר קנאה ואם נולדו 2 בנים שלא תיווצר תחרות והכל דרך התאמת אותיות האב בין שמות הילדים. הדבר נכון לבדיקה בכלל בין אחים.

האם ההתאמה הנומרולוגית בין שמות תאומים מושפעות מ:
 היותם תאומים בנים, בנות (אותו מין) /בן ובת (מין שונה), תאומים זהים או בלתי זהים ?
ההתאמה מושפעת מהמינים של התאומים כמו שכבר כתבתי בין בנות יכולות להתפתח רגישויות ייתר ובין בנים יש יכולת לאגרסביות בין בנות יכולה להווצר קנאה ובין בנים תחרות.  יש בהחלט משמעות האם התאומים הם בנים או בנות או תאומים של בן ובת שגם שם צריכה להיות התאמה של יחס נכון בין היכולות הזכריות והיכולות הנקביות של כל אחד מהם.

האם כדאי וחשוב להתאים בין השמות מבחינת תוכן/משמעות, צלילים ואותיות, כפי שהרבה הורים מנסים לעשות ? מה המאפיינים החשובים בהתאמה זאת ? מבחינת משמעות וצלילים אין הדבר משנה, החשיבות העקרית היא התאמת השם לתאריך הלידה ,התאמת השם לשמות ההורים והתאמת השם מול האח או האחות הנבדקים. מומלץ להתייעץ עם רב או נומרולוג שבקיא ברזי האותיות העבריות לצורך החלטה על שם הילד.

אחוז לא מבוטל של תאומים ושלישיות נולדים לאחר תהליכי הפריה והתערבות חיצונית, האם יש לך משמעות בבחירת השם במידה והתאומים נולדו לאחר תהליך שכזה ?
לאחר הלידה אין משמעות לתהליך, מרגע שיש תאריך לידה לנשמה היא מקבלת את ייעודה והיא צומחת באופן שנכון רק לה. יש להתאים את השם לעתיד וליכולת הטמונה בסודות תאריך הלידה של הילדים. דוקא במקרים אלו יהיה נכון לבדוק את התאמת השמות של ההורים לתאריך לידם כי אולי שם נראה חוסר בתאמה ובעיות שיכולות לגרום גם לבעיות של פוריות ויתכן כי שינוי שם או הוספת אות יפתחו לנו עולמות אחרים ויכולות חדשות גם בתחום הפוריות, הפרנסה הזוגיות ועוד.

קראו עוד בנושא:
בחירת שם לתינוק לפי הנומרולוגיה

לשאלות נוספות וייעוץ אישי ניתן לפנות לניר גוטליב

052-5806566

www.nir-gotlib.co.il

nir.gotlib@gmail.com

קליניקה : עינות 9 תל אביב