טודלרס

תכשירים להפחתת גירויים בעור התינוק

עור התינוק מגורה ? על מה ממליצות אימהות

11.3.2013

חום גבוה, לחות גבוהה, הזעה מרובה ביום ובלילה, כניסה למי הבריכה מלאי הכלור או לים, עור רגיש. לא חסרות סיבות לגירויים בעור התינוק והפעוט. גירויים בעור התינוק יכולים להסביר גם אי נוחות, התבכיינות, התעסקות רבה עם גרד והתפתחות של דלקות לכן כדאי לטפל בהם במהרה וביעילות. 

שאלנו חמש אימהות על אלו מוצרים הם ממליצות להפחתת גירויים בעור התינוק

רעות מרעננה
שמן בלנאום הוא השמן לטיפול בגירויים בתינוק. אני משתדלת כל פעם שיש לתינוק שלי גירויים בעור להושיב אותו באמבט עם השמן הזה וגם לעשות לו את הגוף בשמן. זה פשוט שמן פלאים לעור. משמן את העור ברכות מדהימה רק חבל שצריך לקחת משכנתא כדי לקנות אותו. אם היה זול הייתי קונה על בסיס קבוע יותר כי לבן שלי יש עור רגיש מאוד

 
שלי מפתח תקווה
קמיל בלו אל סבון של ד"ר פישר – אני מאוד אוהבת את תכשירי הקמיל בלו הם מנקים ויחד עם זאת שומרים על עור התינוק בצורה נהדרת כי יש שם קמומיל להרגעת העור. גם הריח טוב ובכלל אני מעדיפה תמיד לקנות מוצרים של ד"ר פישר לכל המשפחה.

רתם מראשון לציון
אני משתמשת באל סבון ושמפו אל דמע לתינוק H&B. מוצר מעולה וגם מאוד מרגיע את העור שיש גירויים כי יש בו אלוורה וקמומיל. 

דפנה, ירושלים
אני משתדלת לקנות מוצרי אל סבון לתינוק לפי מבצע כדי לחסוך כסף. כל עוד המוצר הוא באישור משרד הבריאות ומוצר ידוע שיש עליו פיקוח אין לי בעיה. לצערי הרב האל סבון לתינוק ובכלל מוצרי התינוקות בארץ נמכרים במחירים מאוד גבוהים בארץ ולכן השיקול של המחיר והמבצע תמיד נכנס לתמונה. 

יעל מחיפה

אני מאוד מאוד אוהבת את המוצרים של חברת מורז. אני מקבלת אותם בהנחה משמעותית כי בן משפחה קרוב עובד בחברה. אני משתמשת באל סבון לתינוק כי אני יודעת שיש בו צמחי מרפא, חומרים טבעים ומינימום כימיקליים. בכל זאת סבון גוף זה משהו שהילד סופג במקלחת כל יום אז למה לא לתת לו את הכי טוב וגם עם כמה שפחות רעלנים. מי באמת יודע מה דוחפים במוצרים שאינם טבעיים. 

המלצות נוספות
להוסיף 2-3 טיפות שמן לבנדר לאמבטיית התינוק, עשוי להרגיע גירויי עור. מומלץ לבדוק גם שמן שומשום טהור.