טודלרס

חבילת צילומי הריון ולידה

עומדת לעבור צילומי הריון ? בדקי אם יותר משתלם לך חבילת צילומי הריון - לידה ותינוק

4.6.2013
מאת : ורד סיסם שחר, צלמת מקצועית
רוצה אלבום הריון ולידה ? קרא עוד על צילום הריון  ותינוקות וקבלו רעיונות…

צילום הריון
הרגע המיוחל הגיע וגיליתם שאתם בהריון ? רוצים לצלם את הבטן הגדלה ?
בין כל ההכנות לקראת הנסיך או הנסיכה שבדרך כדאי ליהנות מכל רגע ומכל שינוי שחל בחייכם ואחת הדרכים הנפלאות לעשות זאת  היא לעצור ולהנציח את השינוי הכל כך יפה שחל בגופך בעזרת צילום הריון מקצועי. מרבית הצילומים מתרחשים בסטודיו סגור באווירה נינוחה ואינטימית, תוך כדי שימוש ברקעים שונים,אביזרים ותלבושות, בחלק מהמקומות ישנו כל הציוד שדרוש לצילומים ובחלק תצטרכי להגיע מוכנה ומצוידת . הצילומים נמשכים כשעה עד שעתיים בהתאם לחבילות הצילום השונות וניתן להגיע לבד, עם בן הזוג וכמובן שאם יש ילדים נוספים הם יותר ממוזמנים להצטרף לחוויה, הכל תלוי בך ובתחושת הנוחות שלך.  בסוף התהליך אתם מקבלים דיסק עם התמונות,עריכה וליטוש של מספר תמונות ואלבום (תלוי בחבילת הצילום בה את מעוניינת).

צילום הריון – מתי
מתי כדאי לי להגיע? זו שאלה שכולן שואלות ואין לה תשובה של ממש. הכי חשוב שתגיעי מתי שאת מרגישה שזה השלב בו הבטן מספיק בולטת ובו את מרגישה הכי טוב עם גופך, זה השלב בו את רוצה לעצור ולתעד. ישנן נשים שמגיעות לצילומים בשבוע 26 וישנן בשבוע 38, באופן אישי אני לא ממליצה להגיע מוקדם מדי ולא לחכות לסוף ההריון.

צילום לאחר לידה
לאלו מכם שרוצים להגיע לצילומים גם לאחר הלידה ישנן חבילות צילום מיוחדות או הנחה לצילומים עם התינוק. צילום התינוקות המפורסם ביותר היום הוא צילום הניו בורן בו מצולמים התינוקות עד גיל 4 שבועות בתנוחות פיסוליות ומתוקות, עם ובלי ההורים.

אלבום לידה : כמה זה עולה לי ?
מחירי צילומי הריון נעים מ 400 ₪ ועד 1,500 ₪ ישנן חבילות צילום רבות.לפני שסוגרים עם צלם או צלמת רצוי לבדוק מספר מקומות, לדבר עם הצלמ/ת ולראות את החיבור בינכם (כן, כבר בשיחת הטלפון).המחיריםמשתנים גם בהתאם לניסיון של הצלמ/ת ומה שיש לסטודיו להציע. ניתן להיכנס למספר אתרים ולהתרשם מעבודותיו ומהסגנון של אותו הסטודיו. חשוב לשאול מה המחיר כולל, אם צריך להביא משהו, כמה עולה מאפרת אם רוצים, אם יש חניה צמודה לסטודיו (כי בשלב זה לא בא לכם להתרוצץ) האם ישנה תוספת תשלום עבור ילדים, האם המחיר הוא עבור דיסק עם תמונות או גם אלבום? ולבחור את החבילה המתאימה לכם ביותר. שיהיה לכן ולכם הריון נפלא!

רוצה לקבל הצעת מחיר לאלבום לידה ותינוקות ?  פני עוד היום לורד ותקבלי הצעת מחיר אטרקטיבית

ורד סיסם שחר
צלמת מקצועית

סטודיו לצילום אומנותי-הריון,ילדים ומשפחה
050-3948845
WWW.VEREDSISAM.COM