טודלרס

תרגילי אגן לשיפור פוריות

מתקשה להכנס להריון ? על תרגלי אגן לשיפור פוריות כבר שמעת

תרגילי ספורט לשיפור פוריות

האם תרגילי ספורט יכולים לשפר את פוריות האישה ולעזור לה להכנס להריון ? יש הטוענים שכן…

כניסה להריון בעידן המודרני אינה מתרחשת מייד ולעיתים מדובר בתהליך הלוקח זמן ומאמץ. התזונה הלא מאוזנת, לחץ העבוד , זיהום האוויר והמים, גיל הכניסה להריון שעולה עם השנים, תורמים כולם לירידה בפוריות האישה. פרט לשינוי התזונה, אורך החיים וטיפולי הרפואה האלטרנטיבית והקלאסית מסתבר שגם ספורט ספציפי יכולה לסיע לשיפור פוריות האישה והגבר…

מדובר בשיטה שפותחה על ידי אביבה שטיינר , מורה לחינוך גופני לצורך סיוע לנשים עם מחזור בלתי סדיר, כאלו הסובלות מתסמונת קדם וסתית או תופעות גיל מעבר. על פי שיטת אביבה ישנם מגוון תרגילי תנועה המסייעים לנשים להגביר את פוריותם. האישה מיועדת לנשים הסובלות מכאבי וווסת, הדר ווסת, תסמונת קדם וסתית, מחזור ארוך או קצר,העדר ביוץ. השיטה מיועדת לתמוך בבעיות כמו שחלות פוליציסטיות, ציסטות ומיומות ברחם ובשחלות, אנדומטריוזיס ועוד.

הנחות השיטה
הנחת השיטה היא שתרגלי הספורט הייחודיים מסייעים לזרימת הדם בגוף ובמערכת הרבייה בפרט וכך מסייעים לשיפור פוריות. היות וחלק ניכר מהתרגילים מתרכזים בתנועתיות אגן, מניחים כי התרגול עשוי להשפיע על תנועת הדם באיזור זה – שיפור תנועת הדם באברי הרבייה
חימום פנימי של אברי הרביה – מתאים מאוד לנשים החוות קור פנימי (חוסר חשק מיני)
ותנועה באיזור אברי הרבייה
הרעיון הוא שדרך הזרמת דם אינטנסיבית לאזור אברי הרבייה אנחנו "מעוררות" את המקום, מרחיבות את כלי הדם הצרים, מסייעות לפתיחת הדבקויות וחסימות והכי חשוב אנחנו יוצרות את התהליך בעצמנו (ללא תרופות, מחטי דיקור או גורמים חיצוניים אחרים).
התוכנית מותאמת לצרכי האישה ושונה מעט בתרגליה על פי אבחנת האישה וצרכיה.

מה כוללים התרגילים לשיפור פוריות
בשביל לקבל הדרכה מסודרת של התרגילים  יש להרשם לתוכנית הכוללת שלושה מפגשי לימוד ומפגש אישי בו יותאמו לך התרגילים האישיים והספציפים לצרכיך. באופן כללי מדובר בסדרת תרגילים הכוללת:

נענועי אגן קדימה ואחורה ללא הזזת רגלים/ (עמידה במקום)
נענוע אגן שמאלה וימינה ללא הזזת רגלים/  (עמידה במקום)
העברת אגן מצד לצד ללא תנועת רגלים/ (עמידה במקום)
גלגולי אגן קדימה ואחורה ללא תנועת רגליים (עמידה במקום)
בעמידה הרמות רגלים לצדדים כשהברך ישרה כך שהתנועה מתחילה מהירך..
על מנת שהשיטה תצלח יש לבצעה באופן מדוייק לפי הוראות ובאינטנסיביות המומלצת (10-45 דקות בימים מסויימים של המחזור כל חודש). נסי לעשות את התרגילים במשך 10-20 דקות בבית וגלי את האפקט שמייצרים…..

בהצלחה….