טודלרס

מפקח האכילה במהלך ההריון

מינוי מפקח אכילה במהלך הריון

מאת:אמא גלי
תאריך: 20.7.14

אכילה בזמן ההריון
אכילה בזמן הריון תמיד הייתה ותמיד תהיה סוגיה מורכבת. הטעמים משתנים, התאבון יורד ואז עולה והחשק למשהו טעים חוזר שוב ושוב. השאלה שתמיד חוזרת ועולה היא איך לעזאזל מצליחים לשמור על אכילה מווסתת בהריון מבלי לחסל כל ערב שקית עוגיות, מגש פיצה שלם ויתר מטעמים הקשורים לארוחת הערב או לקינוח שאחריה. אחרי יום עבודה ארוך, תחזוקת בית, רחצת הילדים והרדמתם את סוף סוף יכולה לנוח, סוף סוף יכולה לשבת ליד המחשב/טלוויזה או הבעל ולאכול או במילים אחרות לפרגן לעצמך בדרך הזמינה ביותר – אוכל. אין לך כוח לשוב בזמן זה אם אכלת כבר מספיק או האם הקלוריות האלו נדרשות לך, את פשוט רוצה רגעים מתוקים של נחת.

מאז שנכנסתי להריון אני לא מפסיקה לבלוס. אחרי שהילדים הולכים לישון, אני מוצאת במבה טעימה, שקית ביסלי פיקנטית, וופלים שעלק קניתי לאירוח ופשוט מתיישבת ובולסת כל הבא ליד. אז נכון, יש לי תרוץ. אני בהריון אבל אני יודעת שאחרי הלידה השומנים ישארו והזמן או הכוח  ללכת לחדר כושר לא בדיוק יהיו בשיאם. חשבתי וחשבתי מה עושים. לא להכניס אוייבים לבית זה לא פשוט. כי הבעל רוצה לנשנש עוגיות והילדים צריכים את הממתק שלהם, אז מה בכל זאת עושים. אולי רושמים ביומן אלף פעם היום אני אוכלת רק ארוחת ערב וקינוח אחד קטן. אולי אם ארשום את זה אלף פעם זה יקלט ? מה דעתך יומן

בזמן של משבר, מצאתי פתרון טוב יותר: אני ימנה את בעלי היקר לשומר הראש שלי והסביר לו שצריך לקחת את התפקיד ברצינות רבה מאוד. לאחר ארוחת ערב והשכבת הילדים ישבתי לידו ואמרתי. מהיום אתה שומר עלי שלא אוכל שטויות. מהיום אתה שם לב מה אני אוכלת בערב ואם אני אוכלת יותר מדי אתה פשוט לוקח לי את האוכל. אחרי שיחה לא פשוטה הוא לקח את תפקיד שומר הראש. אני חייבת לציין שעד לשלב זה מבצע אותה נאמנה. הוא בודק שאני לא אוכלת שטויות, חותך לי מנת קינוח של פרות כדי שאוכל קינוח בריא ושומר עלי ומפרגן.

כן, אני יודעת שיש לי בעל מדהים, בגלל זה יתחתנתי איתו…

בקיצור, מי אמר שהתפקידים של הבעל מסתיימים בשעה 21:00 , בזמן שהתאבון עולה, שומר הראש צריך לעבוד.

הריון קל וטעים