טודלרס

שמות לבנות מהטבע

אוהבת שמות הקשורים לטבע ? מה האפשרויות לשמות לבנות

22.3.2013

אוהבת לטייל ? אוהבת פרחים ומקווי מים ? מחוברת לטבע ומקבלת השראה ממנו ? קראי אצלנו על שמות לבנות מהטבע

שמות של טבע יכולים להיות בנושאים שונים כמו מים, פרחים, עצים, אבני חן ומקומות גיאוגרפים. מה מושך אותך לשמות הקשורים לטבע ? יופיו של הפרח ? כוחם ויופים של העץ, המים או האבן ? 

שמות לבנות מהטבע
אוולין,  אודם, אוליביה,  אופק,  אלונה,ברקת, גפן, דליה,  ורד,  מוריה,  קורל,  קרן, תמרה,  אביב,  אדווה,  אור,  לילך, ניצן,  גל,  שקד,  מעיין, בר,  נוף, ארבל, שחר, ספיר, גפן, אלמוג,  פלג,  אלונה,  תמר,  הדר,  ירדן,  יובל,  גל,  דפנה, הדס,  כרמל, קרן,  ענבר, נופר, כנרת, סיגל,  אלומה,  צוק, יערה, טופז,  אביבה,  סתיו,  רימון,  כרם,  שונית,  ערבה,  מוריה, מורן, רותם,  אופק,  זוהר,  לוטם, טל,  נטע,  ורד,  חבצלת,  יסמין, לילית,  אודם, קשת, אביב, אביבה, אילנית, ים, ימית, חופי, גל, גלי,סתיו, שלכת, חצב

שמות הקשורים למים
אגם, אדוה,אורטל, אלמוג, אפיק, אשד, טל, ירדן, כנרת, ליטל, מיטל, מעין, עיינה, קורל, רווית.

שמות הקשורים לפרחים
איריס, ורד, כלנית, לילך, מרגנית, מליסה, נורית, סיגלית, רקפת.

שמות הקשורים לאבנים
ספיר, שוהם, ברקת /אמרלד ,אודם, יהלום, טופז, חושן, פנינה/פנינית, ענבר/אמבר, רובי, רוז, אגת,ג'ספר

שמות הקשורים למקומות גאוגרפים או כללים
ירדן, כנרת, אופק, אילת,

האם את מעוניינת בשם מהטבע שהוא יוניסקס (מתאים בו זמנית לבן או לבת) כמו גפן, רותם, אור,טל או מעיין או שאת מעדיפה שם עם משמעות ברורה של מגדר כמו ענבר, ימית ומוריה ?

האם את מעוניינת שהשם יציין משמעות אישית עבורך ? כמו השם ימית,ים, גל כשם המציין אהבה לים ומים ? או שם כמו ספיר, שוהם או ברקת המציין אהבה או משמעות של אבנים אלו ? האם את מעוניינת שכל ילדיך יקבלו שמות בנושא של טבע ?

לפני בחירת השם חשוב שתקראי על הקשר בין שם התינוקת למיזוג ואיזון טוב של אותיות השם עם יסודות המים, האויר, האש והאדמה ועם תאריך הלידה. קראי עוד בנושא:
בחירת שם לפי מזלות ויסודות
הקשר בין שם התינוק לתאריך הלידה