טודלרס

אימון אירובי בבית - המלצה

להתאמן בבית עם סרטוני אירובי חינמים ביוטיוב

4.10.18

אין יותר תירוצים כי החגים הסתיימו וזה הזמן להחליט איך עושים ספורט ומתי. אם את מרגישה שאימונים בבית מתאימים לך בערב, בבוקר או בסופי השבוע תוכלי להיכנס ליוטיוב ולבחור את המדריך והשיעור. הבעיה היא יש כל כך הרבה מדריכים ומאמנים שלפעמים צריך רק לשבת ולצפות כדי לראות מה מתאים. למי שאין כל כך זמן לזה ורוצה המלצה החלטנו להמליץ על השיעור שנקרא :
The killer workout 500 kaloris with Jeanette genkins

אימון אירובי בבית
מדובר בשיעור אירובי של -45 דקות. השיעור כולל חלק ראשון של מספר דקות של מתיחות תוך כדי אירובי, חלק אירובי הנועד לצורכי העלאת חילוף חומרים, חלק אירובי ממוקד עיצוב וחיטוב רגליים וחלק קצר של שרירי בטן. המדריכה מחליפה סדרות תרגילים בתדירות גבוהה דבר שמגביר עניין ומוטיבציה.

רמת הקושי: גבוהה. התרגילים מאוד מהירים יחד עם זאת מתחלפים מהר וקצרים באורכם.
דירוג: המדריכה מדגימה כיצד ניתן לדרג את התרגילים בצורה קלה יותר ואחת מהמתאמנות מדגימה לכל אורך הדרך את התרגילים ברמת עוצמה נמוכה.
למי מתאים: לכל הנשים בכושר טוב שרוצות לעשות במינימום זמן מקסימום תנועה ושריפת קלוריות.
המדריכה ג'נט גנקינס היא מדריכת אירובי מעולה, מעבירה את השיעור בצורה נפלאה, מלאת אנרגיה, צחוק וכריזמה. כיף לשמוע ולהשתתף. התרגילים לעיתים מהירים מדי כך שפועל הרבה נשים יבצעו אותם בבית לאט ביחס למדריכה. ישנם הרבה תרגילים עם עומס גדול על הברכיים כך שפחות מתאים למי שסובלת מכאבי בירכיים. יחד עם זאת אפשר לבצע את התרגילים בדירוג ללא קפיצות לפי ההנחיה של המדריכה ליד שמדגימה את כל התרגילים ברמת עצימות נמוכה יותר.

חסרונות: חלק המתיחות מאוד מהיר ולכן לא בהכרח יעיל. מתיחות טובות מחייבות הארכת שרירים ארוכה יותר (לפחות 20 שניות). הקצב המהיר והקואורדינציה גבוהים ולכן לא תמיד מתאימים לנשים עם מקצב פיזי יותר איטי. מבחינה בטיחותית בגלל המהירות של התרגילים יש סיכון תמיד לבצעם בצורה פחות נכונה ואז לגרום למתיחה או נזק מסוים לכן לטווח הארוך יש שיעדיפו תוכנית אירובית יותר איטית ובטוחה.

ולמי שכן בוחרת לצפות ולתרגל שיהיה אימון נעים, לא בטוח שתשרפי 500 קלוריות אבל בטוח תצאי מהאימון מיוזעת ואנרגתית.

שיעור אירובי מלא צפייה ישירה ביוטיוב של גנט גנקינס

burn 600 calories in 60 minute workout with Jeanette Jenkins

Kחצו כאן לאימון המלא – אימון אירובי ביוטיוב