טודלרס

המלצה על משחה נגד תפרחת חיתולים

התינוק סובל מתפרחת חיתולים ? קראי על ההמלצה למשחה הבאה:

 

2.2.2014

תפרחת חיתולים הינו גירוי אדום המלווה לעיתים בפצעונים על העור המכוסה בחיתול. הגירוי עלול לעיתים להתפתח לכיבים או פצעים כואבים.
ממה נגרמת תפרחת חיתולים ? הגירוי נגרם מכך שהעור מתחת לחיתול סובל מלחות מוגברת הנגרמת מהפרשות התינוק, זיעה וחוסר אוורור של העור בזמני ההחלפה. עור לח נוטה להיות רגיש יותר לגירויים חיצוניים כמו סבונים, אבקותומרככי כביסה אשר יחד עם החיידקים המצויים על עורו התינוק גורמים לגירוי האדום והמציק. גורם נוסף לתפרחת חיתולים יכול להיות פטריה בשם קנדידה אלביקנס הנמצאת על העור.

תפרחת חיתולים – דרכי טיפול
כיצד נתגבר על תפרחת חיתולים ? החלפת חיתולים תכופה, אוורור האזור – השארת התינוק ללא חיתול עד כמה שאפשר, שטיפת האזור במים , הפסקת שימוש במגבונים לחים, מריחת משחת הפלא ופלא לתפרחת חיתולים לאחר כל החתלה. הפלא ופלא היא משחה טבעית לטיפול ומניעה במצבי תפרחת חיתולים. המשחה מותירה שכבת מגן על עור התינוק והיא מהווה מחיצה בין עורו הרגיש של התינוק לבין הגורמים לתפרחת , שכבה דקה של המשחה מספיקה בכל החלפת חיתול.
תפרחת חיתולים – מרכיבים עיקריים של המשחה

  • האבץ (ZINC OXIDE) האבץ סופח נוזלים , משאיר שכבה לבנה על העור המהווה שכבת מגן מפני הרטיבות ,  בנוסף, לאבץ תכונות מחטאות.
  • שמן הדגים – מוריד אדמומיות גורם לתאי העור המגורה לנשור ועוזר לתהליך חידוש תאי העור באזור הנגוע
  • הפרופוליס – משמש את הדבורים לסילוק מזיקים מהכוורת וידוע ברפואה המשלימה כחומר אנטי בקטריאלי ואנטי ספטי (מחטא חזק) הנותן מענה מהיר ויעיל למצב הדלקתי שנוצר.
  • שרף: שרף של עץ שמקורו בהודו משמש כחומר חיטוי חזק , מטפל באדמומיות של העור ע"י עידוד יצירת תאי עור חדשים
  • שמן שקדים: השמן מרכך את עור התינוק ונותן למשחה מרקם עדין המקל על המריחה.

מינון ואופן שימוש של המשחה :רצוי למרוח את משחת "הפלא ופלא" בכל החתלה.

ניתן להשיג את משחת הפלא ופלא בבית מרקחת ראשונים פארם
רח' הנחשול 30 ראשל"צ
טל: 03-9526767/8 פקס 039526769 

הכתבה היא בחסות בית מרקחת ראשונים פארם