טודלרס

אלו משאבות חלב מתאימות לנשים עובדות

עומדת לחזור לעבודה ? איזה משאבה תתאים לך ?

24.3.2014

חוזרת לעבודה וצריכה להכנס ללו"ז שאיבות קבוע ? נשמע קצת מפחיד, מעייף או לא נעים ? אל דאגה. בשוק קיימות משאבות חלב  איכותיות שמאפשרות לעבור את החוויה בצורה מהירה וקלה.

אם את חוזרת לעבודה או שואבת בעבודה את זקוק ודאי למשאבה יעילה וחשמלית. משאבת חלב חשמלית של אוונט – iq uno, משאבת חלב של מדלה סווינג, משאבת חלב חשמלית של אמדה – yours purely הם שלוש דוגמאות למשאבות מצויינות המאפשרות לאם לשלוט בקצב השאיבה ועוצמתה. אפשרות זאת מאוד מרגיעה. את זאת שקובעת מה מהירות שאיבת החלב ומה עוצמת הלחיצה לשאיבת החלב. אם את מרגישה שביום השאיבה אין לה הרבה חלב את יכולה לבדוק איזה קצב ועוצמת לחיצות מתאים לך (מהיר וחזק כדי לעודד יצירה ושאיבת חלב או איטי וחלש כדי להימנע מתחושת אי נוחות בפטמות).

במידה והחלטת לחזור לעבודה ולשאוב חלב לילדך באופן קבוע, אחת מהמשאבות החשמליות שאוזכרו בכתבה עשויה בהחלט לשרת את צרכיך. משאבות חלב אלו אומנם מעט יקרות לעומת משאבות חלב ידניות, אך כמו תמיד איכויות גבוהות ונוחות גבוהה משתלמות לטווח הארוך. בנוסף, משאבות חלב טובות הם תמיד בדרישה ולכן ניתן או להשתמש בהם שנית בילד הבא או למכור אותם בקלות במחיר הולם בתום ההנקה ( ביד שניה, הומלס, ליועצות הנקה וגם ב- ebay).