טודלרס

פדיאשור לילדים המלצות

פדיאשור לילדים - מתי ולמי מומלץ, מה יתרונות המוצר ואיך להשתמש בו בתבונה

24.5.2021

בודקת פדיאשור לילדים ומחפשת המלצות או חוות דעת ?מחפשת תוספי מזון ? הגעת למקום הנכון. כאן לא תמצאי פרסומת של החברות אלא שיתוף של אמא. הכל מתחיל כשמגיעים הילדים, עד אז אוכל נראה לך דבר פשוט או אפילו לא חשוב. כשמגיעים הילדים את מבינה שיש שלושה סוגי ילדים: כאלו שאוכלים טוב והכל (בשאיפה ללא יותר מדי). כאלו שאוכלים מעט וגם מעט בררנים והקבוצה השלישית הבררנים שכמעט ולא אוכלים כלום. ככל שהילד גדל הוא לעיתים נפתח לטעמים אבל פעמים רבות עם הנושא אינו מטופל או יש רגישות גבוהה לטעמים, סוג האוכל שהילד הבררן אוכל וכמותו קטן ומצומצם.

"היא לא אוכלת שום דבר כל ארוחת צהריים, את יודעת את זה נכון ? , בבוקר הבנתי מהגננת שהיא אוכלת צנים יבש עם מלפפון", אמרה הסייעת בצהרון של הבת שלי. "אני יודעת", אמרתי בתסכול מסתכלת על התפריט העשיר של השבוע, שתלוי על המקרר. אני יודעת גם שאני עושה הכל כדי להשלים לה כמה שיותר אחר הצהריים אבל זה לא תמיד הולך, אמרתי לעצמי בלב.

כאמא לילדה עם בררנות מזון גדולה הבנתי שיש כמה וכמה אפשרויות להשלים את החסרים: אפשרות אחת היא לתת מולטי ויטמין לילדים כמו צנטרום ג'ונייר על בסיס יומי בשאיפה ובתקווה שהויטמינים והמינרלים יספגו. אחרי שהילדה חוזרת מהגן כשלא אכלה צהריים ותמיד לא אוכלת מספיק או מגוון אלא במקרים מיוחדים הצנטרום הוא השקט שלי להשלמת תזונה באופן קבוע.  אפשרות שניה היא פדיאשור לילדים. הטעם של השוקו פשוט נהדר אך אני לא שמה 5 כפות בכוס לפי המתכון (אלא מעררבבת כפית קקאו עם 2 כפות פדיאשור ומוסיפה חלב ומים), ובכל זאת הידיעה שהשוקו מועשר בויטמינים ומינרלים הוא יתרון גדול מול שוקו רגיל. היא לא שותה את כל הכוס, תמיד, שותה במקרה הטוב חצי אבל זה גם משהו. בנוסף, הידיעה שויטמינים ומינרלים נספגים טוב יותר במזון מאשר בתוספי מזון מעודדת אותי להשתמש עוד בפדיאשור בהכנת כדורי שוקולד ועוגיות.שם הבנות בכלל לא מרגישות את האבקה, די דומה לרעיון של ממרח הטחינה והשוקולד של אחוה. קחו בחשבון שלקופסת פדיאשור יש תוקף אז אם אתם לא שמים הרבה בשוקו של הילדים, תשימו במקום כתוסף בקינוחים או עם הקורנפלקס והחלב.

עוד פתרון יעיל הוא קורנפלקס מועשר. בימים שאין כוח להכין כלום או בזמנים שהילדה לא מוכנה להמשיך לאכול אוכל מזין (הביס השלישי בשביל אבא שהבטיחה מהחביתה השרופה) אפשר לתת כתוספת את הקורנפלקס של חברת קוואקר עם קינמון עם חלב. יש בו כמות מאוד גבוהה של ברזל מועשר וסיבים תזונתיים והוא נותן שקט נפשי בגזרת הבשר (שגם שם אין הצלחות גדולות).נקווה שבעתיד תחום הקורנפלקס המועשר יתפתח עוד יותר וחברות המזון יבינו ששוה להשקיע בלהוריד סוכר ולהוסיף ערכים תזונתיים חיובים.לדעתי זאת רק שאלה של זמן.

אז כמובן שהכתבה אינה תחליף לבדיקות דם (לאבחון חסרים), להגעה לתזונאית ילדים, שקילת הילד, איסוף מידע על התזונה השבועית והכנת תפריט על ידי תזונאית או התאמת תוספים על ידי איש מקצוע אבל מדובר בפתרונות יעילים ובעיקר מרגיעים להורים לילדים בררנים (אלו שחיים בעיקר על טוסט בלי כלום, שוקו ופסטה).

.יש לך פתרונות נוספים לילדים בררנים ? פרסמי בתגובות. תזונה בריאה ומזינה