טודלרס

חטיפי אנרגיה שילדים אוהבים

חטיפי אנרגיה שגם הילדים יאהבו וגם אתם

24.5.2021

גם אתם מחפשים חטיפי אנרגיה שילדים אוהבים ? מחפשים חטיפים לכל המשפחה וכאלו עם תוספת ויטמינים ומינרלים ? כולנו רוצים שהילדים שלנו יאכלו בריא ויש כאלו שאפילו מרגישים את החזון. ואולם החשיפה המרובה של ילדים למזון מעובד בבית ובאירועים, הבררנות של ילדים רבים באוכל וחוסר הזמן להכין מזון וחטיפים בבית יוצרת תוצאה אחת. קניית מזון מעובד. אז אם כבר קונים חטיפי אנרגיה שילדים אוהבים לפחות שיהיו טעימים ושיכילו תוספת של ויטמינים ומינרלים.

מהם האפשרויות לחטיפי אנרגיה טעימים ובריאים יותר לכל המשפחה שיספקו עם המתוק מעט סיבים תזונתיים, סידן, ברזל וחלבון ?

חטיף פיטנס שוקולד נבחר לחטיף המומלץ מדובר במוצר הכולל קופסה של 6 חטיפים. כל חטיף 23.5 גרם. מדובר בחטיף בעל ערך של 92 קלוריות המכיל 7 סוגי ויטמינים ומינרלים, שיבולת שועל מלאה ומקור לסידן בברזל. בחטיף אחד בלבד 181 מ"ג סידן (כשהצריכה היומית לילדים בגילאי 2-6 היא 500-800 מ"ג). יש בו 3 מ"ג ברזל כאשר הצריכה היומית המומלצת לילדים היא 10 מ"ג. בנוסף, יש בו 1.5 גרם סיבים תזונתיים ו- 1.5 גרם חלבון. מדובר בערכים תזונתיים חיובים לחטיף מתוק ומלאכותי המכיל לא מעט סוכר ושומן. מוצר דומה היא חטיף הפיטנס עם קרם עוגיות. שם אחוז השומן הרווי גבוה יותר אך עדיין מכיל סוגי ויטמיני B. רמות הסידן בו גבוהות (208 מ"ג ) ו2.6 מ"ג ברזל. את הרמות הגבוהות של הסידן והברזל לא מצאנו בחטיפים אחרים. כך לדוגמא בחטיף אנרגיה אנרג'י (חטיף דגנים ושוקולד) של שטראוס נמצא שב-25 גרם (חטיף אחד) יש רק 35 מ"ג סידן ורק 1.6 מ"ג ברזל.בחטיף שוגי של תלמה אין כלל תוספת ברזל, רמת הסידן בחטיף גבוהה יחסית 225 מ"ג , 1.4 גרם חלבון  ו-3.1 גרם סיבים תזונתיים.

כידוע חטיפי בריאות מכילים רמות גבוהות של סוכר ושומן ולכן לא מומלץ לכנות אותם בפנינו ובפני הילדים כחטיפי בריאות.  הקפידו להעדיף צריכה של מתוק טבעי כמו פירות ושלגונים טבעיים בהכנה ביתית בקיץ. זכרו שמה שאתם מכניסים הביתה  זה מה שהילדים אוכלים. במידה ואתם בוחרים בחטיפי בריאות הקפידו לקרוא את כל הערכים התזונתיים ולהגביל בצריכה שבועית.

עוד בנושא
ממתק בריא לילדים

המידע הנ"ל אינו תחליף לייעוץ של תזונאית ילדים.