טודלרס

למי מתאימה משאבה ידנית ?

מתלבטת האם משאבת חלב ידנית תתאים לך ? קראי עוד

24.5.2013
אימהות מניקות מעוניינות לקנות או להשכיר משאבת חלב לתקופת ההנקה. לרוב הן סבורות כי עדיף לקנות משאבת חלב חשמלית היות ואלו יעילות ומודרניות יותר. ואולם, מסתבר שנשים רבות בארץ ובעולם מעדיפות לקנות או להשכיר משאבת חלב ידנית. נשים אלו מוצאת יתרונות רבים למשאבה הידנית.

רוני, אימא לגיא מספרת: "אני קניתי משאבת חלב ידניתהרמוני של מדלה. כרגע אני עובדת במשרה חלקית פעמיים בשבוע ושואבת בבית בבקרים לפני שאני יוצאת לעבודה. בבוקר המטפלת מאכילה את גיא וכשאני חוזרת אני מיד מניקה אותו. אני מרוצה מהמשאבה ולא מרגישה צורך לקנות משאבה חשמלית. האמת היא שאני גם לא יודעת אם אני אמשיך לשאוב כך שכרגע זה ממש מספיק לי."

גל, אימא לרועי מספרת:"בהתחלה חשבתי לקנות משאבת חלב חשמלית ובסוף קניתי משאבת חלב ידנית המשאבה של אוונט. חזרתי לעבוד שלוש פעמים בשבוע מהבוקר עד הצהריים. אני שואבת בלילה שלפני או בבוקר מוקדם לפני העבודה ואימי מאכילה את רועי עד שאני חוזרת בצהריים. כרגע אני מרוצה שקניתי משאבת החלב הידנית."

שרון, אימא של גלעד מספרת: "אני לוקחת את משאבת הרמוני (מדלה) לעבודה ושואבת שם. המשאבה היא משאבה ידנית,  מאוד קלה כך שאין לי בעיה להביא אותה לעבודה. היא לא עושה שום רעש, יש לה מעט חלקים והיא מאוד פשוטה לשימוש. אני שואבת בבוקר בעבודה ומכניסה את החלב למקרר. לאחר מכן אני הולכת לשירותים שוטפת צ'יק צ'ק את המשאבה וחוזרת לעבודה. אין מצב שהייתי לוקחת משאבת חלב חשמלית לעבודה. רק המחשבה של לסחוב תיק משאבה גדול אל העבודה ומהעבודה או לפרק ולהרכיב את המנוע מוריד לי את החשק. חוץ מזה שמעתי שהרעש של  משאבות החלב החשמליות חזק ולא מתאים לי רעש בזמן השאיבה.

לסיכום, למשאבות חלב ידניות יש את היתרונות שלהם. בשוק קיימות משאבות ידניות רבות : אוונט ידנית (isis), הרמוני (harmony), אמדה ידנית ועוד. משאבות חלב ידניות עשויות להתאים לנשים ששואבות חלב מדי פעם ועובדות במשרה חלקית. הם קלות לתפעול ולניקיון כך שזמן ההתעסקות בהם מעטה והם גם זולות ביחס למשאבות חלב חשמליות. בנוסף, לנשים רבות הם מתאימות לשאיבה בעבודה כי הם שקטות ופשוטות לשימוש (זמן ההתעסקות איתם קצר). לסיכום, במידה ואינך עובדת או עובדת במשרה מצומצמת ובמידה ותדירות שאיבות החלב שלך נמוכה עד בינונית יתכן שמשאבה ידנית תספק את צרכיך.