טודלרס

שמפו לשיער מתולתל לילדים

לתינוק, הפעוט או הילד שיער מתולתל ? יש קשרים בשיער ?

11.5.2017

בעינייני שיער, העולם מתחלק לשניים :  בעלי שיער חלק ובעלי שיער מתולתל. בעלי השיער החלק בדרך כלל לא מתעסקים יותר מדי עם נושא השיער. לעומתם בעלי השיער המתולתל יכולים לבלות זמן רק מאוד בחפיפה, סירוק ועיצוב השיער. כשמדובר בילדים עם שיער מתולתל הבעיה גדלה כפלים כי הלקוח/ה לא בדיוק מעוניינים לקבל את טיפולי השיער עם סבלנות רבה.  למרות שזה די משתפר עם הגיל. כשביתי נועה נולדה, גיליתי את עולם השיער המתולתל והבעיות הרבות הקשורות אליו. כמה מהר השיער מסתבך, כמה חשוב לחפוף כל יום ולהבריש היטב, כמה חשוב לאסוף שיער בצורה מסודרת גם בלילה ועוד ועוד תובנות. ומה לגבי שמפו ומרכך מתאים ?

מצאת שמפו לשיער מתולתל לילדים שאת מרוצה ממנו ? שתפי אותנו בתגובות

אחת הבעיות הייתה למצוא שמפו ומרכך טוב,  ניסיתי המון מרככים. כמובן שאת ההמרכך של סרקל דר פישר. לא קיבלתי תוצאות טובות. אחרי החפיפה נשארו המון קשרים גם עם הרבה חומר מרכך ולי נראה שזה לשיער גלי כי לתלתלים של נועה זה לא עזר בכלל. אחרי כמה חודשים של שימוש במרככי ילדים ישראלים  (סרקל, ד"ר פישר ועוד) ללא תוצאות עברנו למרכך שיער הירוק של הוואוי למבוגרים. זה עשה את העבודה כל כך טוב עד שהבנתי  שהוא מכיל חומרים חריפים מאוד ובטוח לא בריאים לקרקפת. בלי להיות אנטי ישראלית אני לא מספיק סומכת על חברות ישראליות שייצרו לא רק מוצר זול אלא מוצר בריא ובטיחותי לעור. השנה הגיעה הנסיעה לארה"ב. בטיול נגמר המרכך ונאלצתי לסור לסופר המקומי וואל מרק ( סופר שמוכרים בו הכל) לקניית שמפו ומרכך. העובדת במקום המליצה לי על השמפו – אין יותר קשרים ובשמו המקורי – no more tangle של המותג johonson

להפתעתי הרבה גיליתי מוצר גם איכותי וגם עדין. המרכך התיר את כל הקשרים במהירות ויעילות ואפשר סירוק קל ומהיר. חיפשתי את המוצר בישראל אך ללא הצלחה. אני מאוד ממליצה על השמפו והמרכך כי הם פשוט עושים את העבודה ואני יודעת שקניתי מוצר מיועד לילדים מחברה אמינה. השימוש במוצר קל, הסירוק לאחר מכן על שיער רטוב פשוט וכולם מרוצים.
ניתן לקניה באמזון

johnson's no more tangle shampoo