טודלרס

פעם ראשונה בבית

הטור האישי של שלומית אשר - אמא אובדת בבית

פעם ראשונה בבית

אמא אובדת בבית – הטור האישי של שלומית אשר
אימא לארבעה קטנטנים, יזמת ואשת שיווק, עובדת מהבית

מזל טוב. הגעתם הביתה. את, הבן זוג והבוס.
כן, תתחדשי, נולד לך בוס חדש.

מהיום והלאה, היצור הצווחני הזה, ששוקל 3 קילו וקצת, יקבע לך מתי את אוכלת, מתי את מתקלחת, מתי את מחליפה בגדים, והכי חשוב, מתי את ישנה.

האושר הוא גדול, אין ספק. הפכת לאימא. אין כמו התינוק שלך בכל העולם. היצור הכי מקסים עלי אדמות. וזה לא משנה אם לא ישנת  יותר משעתיים בלילה והעיניים שלך אדומות כמו עגבניה, או אם השיער שלך יבש ומבולגן, כי את לא באמת מוצאת זמן להסתרק או לטפח אותו כמו שצריך.

בתור אימא טרייה, את צריכה לדעת שיש דברים קבועים. את צריכה להסתגל לשינוי כבר מעכשיו. קראי את הרשימה הבאה ושנני:

לא משנה באיזה שעה ביום, לפני האוכל או אחריו. תמיד דקה אחרי שתחליפי לטיטול חדש ונקי הוא יעשה קקי.

לא משנה כמן זמן לפני שאתם יוצאים מהבית הוא אכל. לא משנה אם תתחילי לחשב את זמני הנסיעות לפי זמני ההנקות. תמיד שכבר תהיו עם רגל אחת בחוץ, הוא יהיה רעב.

זה לא באמת משנה מתי תחליפי את הטרנינג המלוכלך שאת לובשת בבגדים נקיים. ברגע שתרימי אותו, הוא יפלוט. הוא פשוט מרגיש שהבגדים שלך נקיים מדי.

את אף פעם לא תהיי רגועה. אם התינוק בוכה, את תנסי להרגיע אותו כדי שיירדם. אם יהיה שקט מדי, את ישר תיגשי לבדוק אם הוא נושם.

פתאום את מגלה שלכל השכנים, החברים קרובי משפחה יש תואר ברפואת תינוקות. או לפחות עשו דוקטורט ביעוץ לגיל הרך. הם תמיד יודעים מתי לתינוק שלך קר או חם, מתי הוא רעב או עייף, אם צריך להשכיב אותו על הבטן או על הגב או אם צריך לכסות אותו בשמיכה נוספת. בהזדמנות הראשונה, קני לך אטמי אזנים. את תצטרכי אותם, האמיני לי.

לא משנה כמה התינוק ישן. לא משנה כמה זמן את משערת עכשיו שהוא ישן. הוא תמיד יתעורר שתתיישבי לשתות את הקפה שלך, או  שתתיישבי לאכול או שהתכוונת להיכנס להתקלח.

 שעון מעורר זה פאסה. אין בו צורך. נגמרו הימים של לכוון את השעון של להתעורר. הבטן של התינוק שלך היא ההמצאה החדשה. היא תעשה את העבודה של להשכים אותך כל שלוש שעות. סמכי עליה. היא מדויקת להפליא.

מיותר לציין שגם ימי היקיצה טבעית חלפו מהעולם. אכן.

לכשתמצאי כבר את הזמן להתקלח, על פי רוב זה יקרה באמצע הלילה, את תיווכחי לדעת שעוד נותרה לך משימה אחת. את צריכה עוד לרוקן מהמים את האמבטיה של התינוק שניצבת במרכז החדר אמבטיה עוד משעות הערב.

תאזרי כוח. והרבה סבלנות. זה הולך ונעשה יותר קל . בהתחייבות.

ותנשמי. תנשמי הרבה. לפחות את זה את יכולה לעשות בלי לקבל מהבוס שלך רשות ..

תגובות אישיות לשלומית ניתן לכתוב למייל הבא
shlomit.asher@gmail.com