טודלרס

בקיעת שיניים טיפול טבעי

קראי על תרכובות הומאופתיות להקלה על כאבי בקיעת שיניים

14.3.2013

בקיעת שיניים טיפול טבעי
תופעת הכאבים בעת בקיעת שיניים אצל תינוקות היא תופעה שכיחה. התופעה יכולה להתבטא על גבי סקלה של דרגות חומרה: בצדה האחד קיימת התמודדות קלה של התינוק בזמן בקיעת השיניים – ישנם תינוקות שלא מציגים סימפטומים, ולפתע מתגלה שן בפיהם. יחד עם זאת תינוקות רבים סובלים מסימפטומים כמו:  נפיחות וכאב באזור החניכיים במקום בו עומדת לבקוע השן, חוסר שקט והתעוררויות מדי פעם משנת הלילה בשל הבזקי הכאבים – כל אלו נחשבים עדיין להתמודדות קלה עם המצב. בחלק האמצעי של הסקאלה המבטאת את אופן ההתמודדות עם בקיעת השיניים, נצפה לראות בנוסף לכל הנאמר גם הרבה ריור, עלייה בחום ויציאות רכות עד כדי שלשולים שלרוב יהיו צורבים ובעלי ריח חריף מאוד. התינוקות יהיו יותר חסרי שקט או לחילופין בעלי נטייה לאפטיות ונמנום. מכלול סימפטומים זה מוביל למסקנה שההתמודדות עם הוצאת השיניים אינה פשוטה עבור התינוק, אינה זורמת כתהליך טבעי ומצריכה אמצעי הקלה לכאבי בקיעת שיניים

בצדה השני של הסקאלה המבטאת את אופן ההתמודדות , נמצאים תינוקות שסביב כל הוצאת שן יש דרמה שלמה של מחלה. מחלות כמו דלקת ריאות, דלקת אוזניים, שלשולים חזקים, התקפי קוצר נשימה ועוד פוקדים את התינוק במהלך בקיעת השיניים. התינוק ישדר ברוב המקרים ובדרכים שונות שהוא חווה סבל לא קטן. במקרים אלו ניתן להסיק כי התינוק נתקע בשלב הוצאת השיניים והוא זקוק לעזרה רלוונטית שתאפשר לו להמשיך ולהוציא שיניים באופן טבעי ללא סבל.

בקיעת שיניים טיפול טבעי הומאופתי
תינוקות הסובלים מכאבים ותופעות סביב בקיעת שיניים, זקוקים לעזרה רלוונטית שתאפשר להם להמשיך ולעבור את חודשי חייהם הראשונים ללא סבל מיותר.בידיה של ההומיאופתיה הקלאסית כ-4,000 תרופות מסוגים שונים המכונות "רמדי" בשפה ההומיאופתית המקצועית. כל אחת מהרמדיז מופקת ממקור שונה מתוך עולם הדומם, הצומח או החי.  כמו כן, כל רמדי מופקת מתוך הקפדה על הכללית והחוקים הקפדניים של רקיחות מסוג זה, כללית אותם הנחה ד"ר סמואל האנמן , מייסד השיטה לפני למעלה מ-200 שנה. לפי חוקי ההומיאופתיה הקלאסית רמדי לעולם תהיה עשויה מחומר אחד בלבד שעבר תהליכי דילול וניעור מדויקים וקפדניים, לאחר שהותאמה באופן אישי מאוד לאדם החולה על ידי הומיאופת קלאסי מוסמך, מתוך כל 4000 הרמדיז הקיימות. תהליך הדילול והניעור מאפשר ליצור את הרמדי בחוזקים ומינונים שונים, אשר חייבים להיות מותאמים באופן אישי למטופל , והם ניתנים לשינוי במהלך הטיפול בהתאם להתקדמות הטיפול.

להומיאופתיה הקלאסית ישנם אחוזי הצלחה גדולים מאוד בסיוע לתינוקות הנתקעים בשלב זה  של כאב וסבל סביב תופעת בקיעת השיניים. ההומיאופת הקלאסי יתאים לכל תינוק הסובל מבעיה זו רמדי אחת, מתוך מכלול הרמדיז הקיים העומד לרשותו, תוך שהוא מתייחס לייחודיות המסוימת של התינוק .הרווח מהטיפול ההומופתי הוא גדול בשל העובדה שהרמדי ההומיאופתית היחידה אינה מכילה חומרים כימיים כלשהם ותופעת הלוואי היחידות שלה הן חיובית. אלו יכולות להתבטא בשיפור כללי במצב הרוח, שיפור התאבון והשינה.

כעת אציג לפניכם מספר רמדיז הידועות כבעלות זיקה ל כאב והסבל שסביב תופעת כאבים הנלווים תבקיעת השיניים. הן הוכחו כמביאות הקלה עצומה לתינוק תוך זמן קצר וכן מחזקות באופן כללי את תפקודה של מערכת החיסון. חשוב לציין כי מידע זה אינו תחליף לייעוץ רפואי או הומיאופתי על ידי הומיאופת קלאסי מוסמך, ונועד להרחבת הידיעה בלבד. כמו כן מידע זה מתייחס לרמדיז המופקות בשיטה של ההומיאופתיה הקלאסית בלבד ולא נכון לגבי ההומיאופתיה המודרנית הנמכרת בחופשיות בבית המרקחת ללא תשאול והתאמה אישיים, שאינה עומדת בחוקיה של ההומיאופתיה הקלאסית ונטולת היכולת לעקוב באופן מקצועי על הליך הטיפול.

calcarea – carbonica
רמדי שעשויהמתרכובת של קלציום קרבונט המופקת מחלקה הפנימי של צדפה, לאחר שעברה תהליך של דילול וניעור לפי חוקי ההומיאופתיה הקלאסיתתינוק שזקוק להכנה הומיאופתית זו יציג את התופעות והסימפטומים הבאים: בקיעת שיניים איטית, הקאות שלשולים, אי סבילות לחלב בזמן בקיעת השיניים, לרוב תהיה נטייה לפתח חום גבוה, עוויתות, יתכן גם שיעול כבד. גוון הפנים יהיה לרוב חיוור, צהבהב והתינוק ייראה חולה. התינוק יהיה פחדן יותר בהתנהגותו, ביחס לעצמו, באותה התקופה. הרמדי הזו, במינון המתאים, תפחית את הכאבים בזמן בקיעת השן, תזרז את תהליך הבקיעה אם הוא איטי וארוך מאוד. השלשולים ייפסקו החום יירד והשיעול ייעלם. התינוק ייראה הרבה יותר חיוני, רמדי זו תביא יחד עם בקיעת השיניים קפיצת גדילה משמעותית ובריאה וכן תחזק את עמידותו החיסונית והרגשית של התינוק.

borax
רמדי שמקורה בנגזרת מיסוד הבורון, לאחר שעבר תהליך של דילול וניעור לפי חוקי ההומיאופתיה הקלאסית תינוק שזקוק לרמדיזו, לרוב יציג סמפטומים ותופעות כמו: פריחות בעור, חוסר שינה, מערכת עצבים רגישה בזמן בקיעת השיניים, הרבה מאוד ריור ושלשולים מטרידים. לעיתים הוצאת השיניים מלווה בכיבים (אפטות בפה) כואבות שמפריעות לאכילה. גוון הפנים לרוב יהיה חיוור שמתחלף לגוון פנים אדם לסירוגין. הרמדי הזו במינון המתאים, יעלים את האפטות בפה, ויטפל בריור העודף ובשלשולים. מכיוון שיש לרמדי הזו זיקה למערכת העצבים היא בעלת אפקט מרגיע מאוד כך שבקיעת השיניים לא תהיה כל כך כואבת, תהיה הטבה גדולה בשינה, אם כבר נוצרו תופעות כלשהן בעור, הן יחלפו .

chamomila
רמדי שעשויה מפרח הקמומילה (בבונג) לאחר שעברה תהליך של דילול וניעור לפי חוקי ההומיאופתיה הקלאסית. תינוק הזקוק לרמדי זו, בזמן בקיעת השיניים, יציג סימפטומים ותופעות כמו: חוסר שקט, עצבנות גדולה, נשיכות וצעקות, שלשולים מסריחים מלווים בכאבי בטן, ילד נודניק ונרגע רק על הידיים, גון הפנים יהיה חיוור בלחי אחת ואדום בלחי השנייה, כשלרוב יהיה קר לתינוק. הרמדי הזו, במינון המתאים, ירגיע מאוד את התינוק ויפחית מאוד את עוצמת הכאבים. תהיה הטבה גדולה מאוד בשינה והעצבנות העודפת כתוצאה מהכאבים תפחת.

sulph
רמדי שעשויה מיסוד הסולפור לאחר שעברה תהליך של דילול וניעור לפי חוקי ההומיאופתיה הקלאסית. תינוק הזקוק לרמדי זו יציג סימפטומים ותופעות של: שלשולים תכופים, חום, הרבה פריחות או תופעות עוריות. התינוק יתעורר עם פנים אדומות בבוקר ובמהלך היום פניו יהיו חיוורות. הפנים יהפכו לאדומות אם עולה החום, וכשהתינוק בחדר חם וסגור. בדרך כלל התינוק יתנגד ויבכה בזמן המקלחת ולא יאהב מים. הרמדי הזו, במינון המתאים, תעצור את השלשולים, תטפל בתופעות העוריות ובחום. התינוק לא יסבול מתופעת החום העודף שנוצר בגופו בזמן בקיעת השיניים, והוא אף יוכל להרגע בתוך אמבטיה נעימה.

לסיכום, תופעת הכאבים והתופעות הנלוות לבקיעת השיניים אצל תינוקות היא תופעה שכיחה. תופעה זאת מתבטאת בכאבים חזקים, חום, שלשולים, שינה לא רגועה בלילה, חוסר תיאבון ונטייה להדבק ווירוסים וחיידקים רבים. מצב זה מצריך התייחסות מקצועית וטיפול יעיל שישפיע מייד בהקלה על סבלו של התינוק. אחת הדרכים שנמצאו יעילות ביותר לטיפול בתופעה זו היא ההומיאופתיה הקלאסית ; הקלה משביעת רצון בסבלו של התינוק תוך זמן קצר מאוד, ללא חומרים כימיים תוך כדי חיזוקה הכללי של מערכת החיסון, כך שתקופת בקיעת השיניים הופכת לחלק טבעי בהתפתחותו התקינה של התינוק.

לשם יישום ההמלצות יש להתייעץ עם הומיאופת תינוקות מוסמך.

לימור בר אור
הומיאופתית קלאסית בתחום ריפוי תינוקות וילדים.
מרפאה אלטרנטיבית במגוון שיטות ומאמנת אישית בשיטת האווטאר
050-6497443

www.homekabbalah.com
הנכם מוזמנים להירשם באתר מועדון הלקוחות ולקבל טיפים שבועיים בנושא בריאות טבעית וכן לזכות בהטבות והנחות ייחודיות