טודלרס

ארון חשמל בחדר הילדים

האם מותר שיהיה ארון חשמל בחדר הילדים ?

21.3.2011

 פעמים רבות נוצרת סיטואציה בה רוצים למקם חדר ילדים בחלל עם ארון חשמל או סמוך לו. גם עם מדובר בארון חשמל משני וקטן ראשי מדובר בסכנת חישפה לקרינה אלקטרומגנטית. הסכנה לתינוק, לילד ולמבוגר ובמילים אחרות לכולנו היא הקרינה.חשיפה ממושכת לקרינה מגבירה את הסיכון לפגיעה ב-DNA של תאי הגוף. בדרך כלל הפגיעה אינה מתורגמת לפגיעה מיידית נראת לעין אלא נזק מצטבר לחשיפה לקרינה. תינוקות וילדים מעצם גופן הקטן והתפתחותם רגישים יותר לקרינה. מצב שנראה בטיחותי ותקין שנים רבות עלול להיות מקושר בגיל מאוחר יותר למחלות ונזקים מוחים . השורה התחתונה היא שכדאי תמיד להמנע מלמקם חדר ילדים בחדר ליד ארון חשמל.  עדיין אינכם מאמינים שישנה בעיה או רוצים לבדוק את הנושא לעומק ? פנו לחברה והזמינו איש מקצוע לבדקת הקרינה בחדר. אם מדובר בחדר גדול בדקו את רמת הקרינה בכל אחד מהאיזורים ובעיקר באיזור השינה של הילד. אם הילד כבר ישן בחדר עם ארון חשמל מקמו את המיטה באיזור הרחוק ביותר מארון החשמל והחליפו עבורו חדר עד לתהליך המיגון.

רוצים לבדוק את הקרינה האלקטרו מגנטית בחדר הילדים וסמוך לארונות החשמל ? מודאגים מהקרינה בחדר העבודה ? הידעתם ? היום ניתן לקנות מכשיר למדידת קרינה בפחות מ-150 שקלים או להזמין מודד מוסמך בעל מכשיר מדידת קרינה והתר בדיקה מטעם המשרד להגנת הסביבה. רוצים בכל זאת למקם חדר שינה ליד ארון חשמל ? קראו לחברה מוסמכת או איש מקצוע בעל היתר לבדיקת קרינה מטעם המשרד להגנת הסביבה. בדקו  אם אתם מעוניינים בבדיקת קרינה בלבד או גם מיגון קרינה אלקטרומגנטית במידת הצורך.
מיגון הקרינה יכול להיות פאסיבי או אקטיבי. מיגון פאסיבי אינו משנה את עוצמת השדה המגנטי בצורה פעילה אלא רק ממסך אותו.לשם מיגון זה מותקנים לוחות מחומרים מיוחדים בין ארון החשמל או מקור הקרינה לאיזור שעליו יש להגן. ניתן גם להתקין את מתקן המיגון ארון החשמל/מקור השדה. מיגון קרינה אקטיבי הינו מיגון שבמהלכו נעשה שימוש בחיישנים רגישים הפועלים באזור שאותו יש למגן.החיישנים מנטרים את עוצמת השדה של הקרינה באופן קבוע ותדיר או מפעילים שדה קרינה מנוגד בעוצמתו לחלל החדר. מעוניינים בבדיקה ? פנו עוד היום לחברת מיקרוטסט

מוצרים רלוונטים:
מכשיר למדידת קרינה אלקטרומגנטית