טודלרס

שבוע 6 הריון תאומים

סימני ההריון הגיעו מוקדם ? מה הסימנים להריון תאומים ?

26.7.2013

את בתחילת הריון אבל משום מה מרגישה כבר את הבחילות והעייפות חזק חזק ? מה הסיכוי שאת בהריון עם תאומים ? הידעת, הריון אחד מכל 40 הריוןנות הוא הריון מרובה עוברים. עם העליה בטיפולי הפוריות שכיחות הריונות אלו גדל.

שבוע 6 הריון תאומים ?
את כבר יודעת שאת בהריון אבל האם זה הריון תאומים ? כמובן שעד שלא תבצעי בדיקת אולטרהסאונד לא תוכלי לדעת בודאות. למעשה גם בבדיקת האולטרהסאונד בשבועות הראשונים לא תמיד רואים בודאות. ישנן הריונות שכבר בשבוע 5 רואים שני שקי הריון של שני תאומים שאינם זהים. לעיתים בשבועות 6-9 מזהים רק שק הריון ודופק אחד ובבדיקות הבאות מגלים כבר את העובר השני שלעיתים מתפתח לאט יותר. קשה לחכות אך נדרשת סבלנות.

הסימנים להריון תאומים
משהו לא מסתדר לך בהריון הזה? מרגישה אחרת ? יש כל מני סימנים מחשידים להריון בתאומים. את נוטה ללכת לשרותים בדחיפות גבוה כבר בתחילת ההריון היות והכליות עובדות קשה יותר. מרגישה עייפה במהלך היום ובערב ? במהלך הריון רמות הפרוגרסטרון והורמון ה- HCG עולות ואיתם תחושת העייפות. מרגישה כבר בחילות ? בהריון עם תאומים ישנן נשים שחשות כבר בשבוע 6 בחילות בוקר. הבחילות בהריון עם תאומים פעמים רבות קשות הרבה יותר מהריון בודד.

עוד סימנים מחשידים להריון עם תאומים:
הבטן שלך גדלה במהירות רבה ביחס להריון קודם או ביחס למה שמצופה לגיל הריון.
בבדיקות דם ערכי הורמוני ה-HCG גבוהים מאוד. קראי עוד בנושא: ערכי בטא בהריון עם תאומים
קיימת רגישות גבוהה בשדיים.
תתכן תשוקה לאוכל מסויים או רעב מאוד גדול בתדירות גבוהה.
גיל יולדת מעל 35
היסטוריה משפחתית של הולדת תאומים
וכמובן הריון מטיפולי הפריה. מרבית טיפולי ההפריה גורמים לקצב גבוה יותר של שחרור ביציות או לשחרור מספר ביציות יחד, מצב שמגביר סיכוי ליותר מעובר אחד שנקלט.

בהצלחה והעיקר בריאות איתנה

קראי עוד בנושאים הבאים :
בדיקות במהלך הריון
ויטמינים במהלך הריון
שבועות להריון