טודלרס

צילום הריון מקצועי

מתעניינת בצילום הריון מקצועי ? קראי איך זה עובד

13.6.13
את בהריון…חיים חדשים גדלים ומתפתחים בתוכך… פרפרים בבטן, התרגשות ושמחה גדולה!
מבקרים אצל הרופא נשים מידי חודש, עוברים בדיקות אולטרא סאונד,בוחרים עגלה, מתחילים לעצב חדר לתינוק, חושבים על שם לתינוק…ובין היתר זו ההזדמנות שלך להצטלם בצורה מקצועית ולהנציח את ההריון שלך במלא הדרו.
כל שבוע הגוף משתנה עוד קצת…הבטן גדלה, אתם מצטלמים קצת בבית אבל זה לא תמיד יוצא הכי מחמיא ומוצלח… ההריון הוא תירוץ נהדר ללכת לסטודיו מקצועי לצילום המתמחה בצילומי הריון ולהרגיש דוגמנית ליום אחד, להגיע לצלמת שיודעת לכוון ולהנחות אותך איך לעמוד מול המצלמה, להבליט את מה שיפה בהריון שלך ולטשטש את מה שפחות מחמיא -להוציא אותך הכי יפה ונשית שאפשר. 
 
מתי הזמן המתאים ביותר לצילומים ?
לא כולן נראות אותו דבר ולא לכולן מתאים בדיוק אותו שבוע לצילומים – הטווח שבין שבוע 28-35  הוא המומלץ כאשר בעלות בטן גדולה מהממוצע או בהריון תאומים מומלץ להגיע באזור שבוע 28, בעלות בטן בגודל ממוצע מומלץ להגיע באזור שבוע 30-32, ולבחורות קטנות עם בטן קטנה יחסית מומלץ להגיע לקראת שבוע 34-35. מה שחשוב הוא שהבטן תהיה  גדולה אבל לא גדולה מידי, כשהבטן נראית יפה ובולטת  מפרופיל, לפני שהיא מתחילה לרדת ושכל פעולה פשוטה נעשית קשה ומעייפת ואין לך כבר כוח לזוז…
 

לבד או עם הבעל ?
החלטה שלכם…
יום הצילומים מוקדש לך, יום של כיף, של חוויה, אבל כמובן שגם הבעל מוזמן להצטרף לכמה תמונות, סט צילומים אחד או שניים למזכרת זוגית ואינטימית של שניכם.אם בן זוגך משתף פעולה ובעניין של הצילומים אז שיצטרף בשמחה, ואם ממש לא מתאים לו אז תבואי לבד ותהני מחוויה כייפית ומהנה שכל כולה עבורך.

 
מי מנחה אותי איך לעמוד מול המצלמה ?
אני, הצלמת 🙂 יש לי ניסיון של יותר מעשור בצילום נשים בהריון ואני אנחה ואכוון אותך על מנת שביחד נגיע לתוצאה האופטימלית ולזוויות הנכונות ביותר עבורך – אני אסביר לך איך לעמוד ואיזה "פוזות" לעשות, כך שאין מה לחשוש מהעמידה מול מצלמה. רוב הנשים שמצטלמות אצלי בסטודיו הן לא דוגמניות, ואינן רגילות לעמוד מול מצלמה, אך בעזרת ההנחיה שלי כולן יכולות להצטלם בטבעיות ובנינוחות. אני מצלמת בעיקר מהבטן ומעלה – דגש על פלג גוף עליון ופחות על פלג גוף תחתון על מנת לא להבליט השמנה בירכיים ובישבן אם יש (לרוב הנשים זהו אזור "בעייתי"). בנוסף אני משלבת גם סדרות בשכיבה וישיבה – לכל אחת אני מצלמת מה שמתאים לה בהתאם למבנה הגוף שלה והסגנון שמתאים לה.

מה לגבי זוויות צילום ?
לכל אישה יש את הזוית המתאימה לה, צד של הפנים שמצטלם טוב יותר והיא נראית בו טוב ולכן בתחילת הצילומים אני מצלמת כמה "טייקים" לטסט ובודקת מה הצד הטוב יותר לצילומים ואם יש זווית מועדפת של הראש. כמובן שאזורים בעייתיים ולא מחמיאים אני מטשטשת כבר בזמן הצילום על ידי בחירה של זווית מתאימה, אביזרים ובדים מתאימים  ותאורה נכונה.
.
מה לגבי אביזרים?
מבחינת האביזרים, יש בסטודיו את כל הדרוש ליום צילומים – סטרפלסים בכמה מידות, חצאיות, בדים, שלים, תחרות, פרחים, תכשיטים ועוד אביזרים רבים ומגוונים.אם יש לך אביזר שנראה לך מתאים או שיש לך קשר לאביזר מסוים שקשור להריון או לתחביב את מוזמנת להביא אותו איתך לסטודיו.
 
מי בוחר את הסגנון והאביזרים בהם נשתמש?
את בוחרת את סגנון הצילום האהוב עלייך, וכן את האביזרים המועדפים עלייך מתוך מגוון רחב של בדים  ואביזרים שיש בסטודיו, רבים מהם תוכלי לראות באתר האינטרנט שלי בגלריות השונות. ניתן לשלב בצילומים מגוון אביזרים כגון סרט על הבטן, נעליים קטנות של תינוקות, קוביות עם אותיות שניתן להרכיב מהם מילים ובדים בשלל צבעים.לחלופין ניתן לבחור בסגנון נקי, אומנותי, עם מעט מאוד אביזרים ודגש רב יותר על משחקי תאורה ועל תנוחות גוף שונות ומגוונות.
.
מה צריך להביא לצילומים ?
בשבילך : חזיות ותחתונים (לבן+שחור) שישמשו אותך מתחת לבדים בהם נשתמש, סטרפלס למי שיש, מכנס שחור ארוך, ג'ינס למי שיש ג'ינס הריון או שהג'ינס הרגיל שלה עדיין עולה עליה.מי שמעוניינת להצטלם בבגדים, מוזמנת להביא סט בגדים שהיא אוהבת וחושבת שיכול להצטלם טוב, שמלה וכדומה, וכמובן שאפשר להביא תכשיטים (לא לשכוח טבעת נישואים ), להביא אביזרים שקשורים לתחביב שלך כמו ריקודי בטן, נעלי בלט ואביזרים מעניינים שיכולים להצטלם טוב ושהבטן תראה איתם יפה כמו צעיפים, עליוניות  וכדומה.
לבן הזוג: חולצה שחורה, חולצה לבנה, מכנס ג'ינס וכמובן להגיע מגולח, מסופר וחתיכי לצילומים.
 
מה להביא לצילומי הריון עם ילדים ?
ניתן להגיע מוכנים לבושים בסגנון קליל של ג'ינס וטריקו לכל בני המשפחה (חולצה לבנה או כל צבע אחר שתבחרו) ובנוסף להביא לילדים  סט של ביגוד צבעוני וקליל (אוברול/ שמלה/חולצה משובצת). כמובן שאפשר להביא אביזרים כמו כובע, משקפיים, נעלים חמודות וצעצוע שהילד אוהב.

קרן לגזיאל מיכאלי – צלמת מקצועית
סטודיו לצילום הריון, תינוקות, ילדים ומשפחה – תל אביב
נייד –  052-8444700
סטודיו 077-8144470

keren@kerensgallery.net
www.kerensgallery.net