טודלרס

משחת ויקס לתינוקות

מהי משחת ויקס לתינוקות וכיצד יכולה לעזור

21.3.2013

כל שנה מגיע התסריט החוזר, מגיע החורף או האביב ועימו תופעות האף הסתום, הנזלת וקשיי הנשימה. הילדים סובלים וההורים מחפשים פתרונות. בדרך כלל משתמשים בפתרונות קונבנציונלים:
הרמת מזרן המיטה – יצירת שיפוע כדי להקל על הנשימה
אמבטיות חמות
מכשיר אדים קרים בחדר
תרסיס אף לפתיחת הנחיריים
מכשיר שאיבה לאף – פרידה נוזיה
ושאר תכשירים הומאופתיים ליבוש נזלת והקלה על סימני התקררות

לצערם של ההורים והילדים מדובר בפתרונות חלקיים שאינם נותנים מענה יעיל לסימני ההתקררות. על משחת ויקס לתינוקות שמעתי מחמתי כשבתי בת השמונה חודשים סבלה מצינון כבד וקשיי שינה. "שימי לה ויקס והיא תישן נהדר", אמרה והוציאה את בקבוק המשחה. לאחר שלושה לילות של בכי והתעוררויות כל עשרים דקות, החלטתי לנסות את תרופת הפלא. באופן מפתיע מאוד הילדה ישנה נהדר. היא לא התעוררה כלל בלילה ונשימתה הייתה שקטה ונינוחה הרבה יותר. למחרת היא קמה עם נזלת רבה ושוב מרחנו ויקס על החזה, הגב והצוואר. הילדה המשיכה להוציא הרבה נזלת , כאילו התנתקתה מבפנים. לאט לאט החרחורים ושיעולים הפכו להיות יותר נקיים וקלים והילדה הבריאה. ממליצה בחום על שימוש במשחת ויקס לתינוקות, ילדים ומבוגרים. משחת ויקס היא משחה המסייעת להקלה על 6 סימפטומים של התקררות : קשיי נשימה, גרד גוף,שיעול, אף סתום, כאבי ראש וכאבי שרירים. את המשחה מושחים על אזור החזה, הגרון, האף , הכתפיים והריאות ומכסים עם בגדים. המשחה מכילה מנטול, קמפור (שמן מור) ושמן אקליפטוס.

איפה קונים משחת ויקס ?
רוצה לקנות משחת ויקס ? ניתן לקנות את המשחה בפארמים באנגליה, הודו , הולנד, ארה"ב  ועוד מגוון מדינות. בארץ ניתן להשיג ביבי ויקס באתר החנות indian-store.co.il

התינוק או הילד מקורר כל הזמן ? שום דבר לא עוזר באמת ? זה הזמן לפנות לרפואה אלטרנטיבית (דיקור סיני)

קראו עוד בנושא :
דיקור סיני לילדים עם דרכי נשימה רגישיים
טיפול במצבי חום, התקררות ושיעול אצל תינוקות
אבחון וטיפול במצבי חום אצל תינוקות