טודלרס

חוות דעת דייסת קוואקר לתינוקות של מטרנה

רוצה לקנות דייסת דגנים לתינוק ומתלבטת מה לקנות ? קראי חוות דעת לדייסת קוואקר של מטרנה

14.3.2013

רוצה לקנות דייסת קוואקר לתינוק או להכין בבית ? מה ההמלצות ?דייסת קוואקר לתינוק בן חצי שנה – מומלצת מאוד.
גיל מומלץ – 6 חודשים ומעלה

דייסת שיבולת השועל המעורבבת עם תרכובת המטרנה והמים מאוד מאוד טעימה – תטעמו בעצמכם….

צורות הכנה המומלצת על ידי חברת מטרנה – דייסה סמיכה של 180 מ"ל תרכבות מזון המשולבת עם 5 כפות דייסת שיבולת שועל או דייסה דלילה הכוללת 180 מ"ל תרכובת חלב המשולבת עם 2 כפות דייסת שיבולת שועל (על פי ההמלצות באריזה) , למרות שניתן להחליט באופן עצמאי על רמת הסמיכות והדלילות כל עוד מחליטים להוסיף פחות דייסה.

מחיר – כ-15 שקלים ל-200 גרם אבקה ברשת סופר פארם (עשוי להשתנות בהתאם לתמחור מוצר , כרטיס ליף סטייל ומבצעי הרשת).

דייסת שיבולת שועל של מטרנה מכילה 12 מ"ג ברזל ל100 גרם אבקה. הדייסה מכילה מרכיבי תזונה רבים כמו אבץ, אשלגן, חומצה פולית, חומצות שומן ועוד ולכן מומלצת להזנת התינוק

מתי כדאי לתת – כדאי להסמיך את החלב עם דייסת שיבולת שועל בארוחה האחרונה בערב. בצורה כזאת תבטיחו שהתינוק יאכל ארוחה מלאה ומעט כבדה יותר מכרגיל וכך עשוי לישון טוב יותר היות ויהיה שבע. באיזה בקבוק – פטמה 3 המאפשרת אכילת מזון במרקם סמיך

חסרונות ובעיות שיש לקחת בחשבון :
למרות ששמנו את כף שיבולת השועל בבקבוק, שפכנו מים רותחים בכמות גדולה , ערבבנו טוב וחיכינו כ-2 דקות להמסה  מלאה לפני שהוספנו את המים הפושרים עם התרכובת מזון , עדיין לא הצלחנו להמיס את הדייסה ונותרו גושים צהבהבים רבים בדייסה. החלטנו לסנן את הדייסה והחלב דרך מסננת ורק אז לתת לתינוק לשתות את הדייסה. המצב חזר שוב ושוב בכל הכנה. מי שאינו מסנן צריך לקחת בחשבון שגושים יכולים לסתום את פטמת הבקבוק.

רוצה להכין דייסת קוואקר לתינוק  בבית ?
3 כפות שיבולת שועל (קוואקר) דקה
כוס חלב פרה/חלב סויה/חלב שקדים
1 כפית סילאן / שקדיה / סירופ מייפל
אפשר להסתפק בהרכב זה או להוסיף פרי כמו בננה, חתיכות תפוח או מנגו.

אופן ההכנה:
מחממים את החלב עם שיבולת השועל בסיר על אש נמוכה תוך כדי ערבוב לדקות בודדות. מורידים מהאש, מצננים ומוסיפים כפית שקדיה/סילאן תמרים/רוטב מייפל. ניתן להוסיף גם פרי חתוך לחתיכות קטנטנות כמו תפוח או בננה או חתיכות חתוכות קטנות של צימוקים או ענבים.

קראי עוד בנושא:
בטיחות מזון לתינוקות לידה עד שנה
מחיות ודיסות לתינוקות לידה עד שנה