טודלרס

איזה חיתול הכי טוב

רוצה לדעת מהם החיתולים האיכותיים ביותר לתינוקך ?

14.5.2013

פמפרס פרימיום קר או אגיס אורגניק קוטון

טודלרס בחר בפמפרס

גיזרה – הגזרה של חיתולי אגיס נמוכה ושל חיתולי פמפרס יותר גבוהה. אם תקנו חיתול אחד של אגיס ואחד של פמפרס באותה מידה, החיתול של פמפרס יהיה יותר גבוה. יותר גבוה זה יותר טוב כי מי כמונו האימהות יודעים שהקקי יכול להמרח גבוה גבוה בגב התחתון וגם הפפי מטייל למקומות גבוהים ומרטיב את הבגדים בתנוחות שונות.

סגירת החיתול – בחיתולי פמפרס פרימיום החיתול נסגר עם מדבקה גדולה ונוחה בחיתולי אגיס יש סקוטצ' קטן המאפשר לסגירה ופתיחה רב פעמית. בשני החיתולים ניתן לסגור ולפתוח כמה פעמים אבל באגיס הסקוטצים לסגירה קטנים מאוד ובגלל פחות נוחים.

ספיגה – המדד החשוב ביותר – שני החיתולים סופגים . לאגיס יש כיס מקדימה לספיגת נוזלים במידה אחת ושתיים (זה אולי מפצה שהחיתול הוא נמוך) והחיתול אגיס אורגניק קוטון מכיל ,כך טוענים, כותנה אורגנית.הכותנה האורגנית היא סיסמה יפה מאוד כי כל יתר החומרים הסופגים הם חומרים כימיים. לפמפרס פרימיום יש כושר ספיגה מוגבר. יש לו רשת פנימית שאמורה, כך אומרים, להשאיר את העור של התינוק יבש. המילוי של חיתול פמפרס פרימיום עשוי מכדוריות ג'ל זעירות שמטרתם לספוח נוזלים בצרוה מקסימלית וכך להגדיל את כושר הספיגה של החיתול. מבחינת ספיגה פמפרס פרימיום מנצח בגדול, בחיתולי אגיס יש הרבה דליפות של שתן. קחו בחשבון שכשהתינוק עושה הרבה פיפי בחיתולי פמפרס פרימיום החיתול מתנפח מאוד (ככל הנראה כדי לספוח את הנוזלים) והילד מטייל עם משקל גדול עליו.

אלרגיה – ההנחה הבסיסית היא שאם לפמפרס יש יותר כושר ספיגה יש בו יותר כימיקלים לספוג את הפיפי, מה שאומר שהוא יכול לעורר יותר אלרגיות תלוי ברגישות של עור התינוק.

ריח – לחיתולי פמפרס יש ריח כאשר מתמלא השתן לחיתולי אגיס אין. דבר מפחיד לכשעצמו כי ככל הנראה המפגש של הפיפי עם החומרים הכימיים שאמורים לספוג אותו יוצר ריח שבטח אינו בריא לבריאות.

סימן המעיד על פיפי – לשני החיתולים יש קו במרכז החיתול המראה האם החיתול התמלא בשתן ועד כמה.

ניסוי בבעלי חיים – לפמפרס אין סימן שהמוצר לא עבר ניסויים בב"ח להגיס יש סימן שהמוצר לא עבר ניסוי בבע"ח.

מחירים – אי אפשר לעקוב אחרי המחירים בגלל השינוי בכמות החיתולים ובגלל ההוזלות ומבצעים ברשתות השונות. בקיצור מנסים לעבוד על כולנו שיצאנו מורווחים ומוכרים לנו במחירים גבוהים מאוד חיתולים ישנים (הגרסאות הישנות שלא מוכרים כבר בארה"ב וצריך להיפתר מהעודפים).

שורה תחתונה – חיתולי פמפרס פרימיום טובים יותר מחיתולי אגיס ברמת הספיגה היות ומשאירים את התינוק שלנו יבש גם אחרי לילה ארוך אבל בככל מקרה כגם פמפרס וגם אגיס מלאים רעלים. יש בהם כלור, נילון ושאר חומרים רעילים
כלור מסוג דיוקסין – הכלור נועד להלבין את החיתול שיהיה לבן וצח למראה. רק שוכחים לציין שדיוקסין מסרטן גם בכמויות נמוכות
נילון – המיועד למנוע דליפה של הפיפי אבל במקביל לאיטום שיוצר אינו מאפשר אוורור לעור באזורים חשובים, דבר שעלול לגרום להצטברות חיידקים ותפרחת חיתולים.זאת בדיוק הסיבה למה כדאי לנסות לגמול מחיתולים.

בהצלחה