טודלרס

קינמון לפני הריון

הורדת רמות סוכר והרזיה על ידי צריכת קינמון

18.3.2013

קינמון להורדת סוכר

רוצה להכנס להריון ? סובלת מרמות סוכר גבוהות?  רוצה להרזות ? רוצה להכנס לשגרת חיים בריאה ? זה הזמן להכניס לחיים שינויים קטנים המשפרים את בריאותנו.

כולנו צורכים סוכר. הסוכר שאנו אוכלים לא רק נמצא בעוגות ובשתייה הממותקת  אלא גם בלחמים, במאפים בפירות, במעדנים ובחלב. בעידן המודרני הפחתה ואיזון רמות הסוכר בדם צריכה להיות דאגתם לא רק של אנשים בעל משקל עודף אלא של כל האנשים שמנהלים אורח חיים לחוץ, מהיר שאינו כולל שגרת ספורט קבועה ותזונה מאוזנת ובריאה.

אחת הדרכים הפשוטות לסייע לאיזון רמת סוכר בגוף ולהפחיתו היא לצרוך כפית קינמון ביום. מחקרים שבוצעו בתחום הסכרת גילו כי נטילה של שלוש גרם קינמון ביום (שהם בערך כפית) מצליחים להוריד את רמות הסוכר בדם.

מחקר סקנדיניבי בדק את רמות הסוכר של משתתפים שחלקם אכל פודינג עם קינמון וחלקם אכל פודינג ללא קינמון. ממצאי המחקר העלו כי משתתפים שאכלו את הפודינג עם הקינמון (3 גרם קינמון-כפית) ייצרו פחות אינסולין לאחר הארוחה.

כיום ידוע שרמות גבוהות של אנסולין בדם הם התנאים המוקדמים לעליה במשקל ולסוכרת. מחקרים גילו כי צריכת קינמון מוגברת (של 6 גרם – 2 כפיות ביום) עשויה להאט גם את תהליך העיכול בקיבה , דבר שגורם להאטה בהתפרקות הפחממות.

אם אינכם מעוניינת לאכול קינמון ניתן לצרוך תוסף תזונה הנקרא צינולין , המכיל את המרכיב הפעיל של הקינמון. יש להתייעץ עם דיאטנית מוסמכת כדי לא להסתכן ולצרוך כמויות מסוכנות של התוסף.