טודלרס

ליסינג עגלות תינוק

מגיעה לארץ ? מתלבטת האם להביא את עגלת התינוק או להשכיר

11.3.2013

ראיתי את מחירי העגלות תינוק ולא האמנת ? מתלבטת האם לקנות עגלה  חדשה, משומשת או אולי בכלל להשכיר ?
שירות חדש בתחום העגלות – ליסינג עגלות תינוק

עגלות לתינוק הם אחד המוצרים היקרים ביותר שעל ההורה לרכוש עבור התינוק. טווח המחירים של עגלות לתינוק נע בין 2900 שקלים ל-5000 שקלים. הורים רבים אינם רוצים לוותר על קניית עגלת תינוק פרימיום היות ומדובר במוצר שישרת אותם שעות רבות במהלך היום וחודשים רבים. הורים אחרים סבורים כי כדאי להוציא כסף על עגלת תינוק טובה היות וזאת תשרת אותם כשירצו להביא ילדים נוספים. על אף השימוש האינטנסיבי והארוך טווח בעגלת תינוק עדיין מדובר בהוצאה כספית מאוד גדולה אשר אותה יש לשקול. בדיוק מהסיבה הזאת הוקם בארץ שירות חדש הנקרא שירות ליסינג עגלות פרימיום.

מהו שירות ליסינג עגלות ?
שירות ליסינג עגלות לתינוק הוא שירות חדש. תמורת תשלום חודשי למשך חצי שנה, שנה או שנה וחצי (תלוי במסלול שתבחרו) יוכל כל הורה להשכיר עגלת תינוקות מסוג פרימיום עבור התינוק. במידה ולאחר תום ההשכרה ירצה ההורה לקנות את העגלה, הוא יוכל להוסיף סכום כסף מסויים ולרכוש אותה. שירות ליסינג עגלות תינוק מציע להורים להשכיר עגלות יוקרה מדגם בוגנו, פגו, פרגו, בייבי סייף , בייבי גונייר ועוד.  עגלות יוקרה אלו נמכרות בשוק במחירים גבוהים מאוד ולכן יש היגיון לשכור אותם ולא בהכרח לקנות אותם.

האם ליסינג עגלות תינוק הוא שירות המשתלם להורים?
לא בטוחים ? בוא נקח דוגמה ונבדוק:
עגלת תינוק מדגם  פג פרגו סקייט 2009 עולה בחנות בין 4400 שקלים ל-5500 שקלים.
ליסינג של שנה לעגלה זאת יעלה סה"כ 2900 שקלים (תשלום של 242 שקלים כל חודש)
ליסינג של שנה וחצי יעלה סה"כ 3500 שקלים (תשלום של 195 שקלים בחודש)
ליסינג של שנתיים יעלה סה"כ 4130 שקלים ( תשלום של 172 שקלים לחודש).
במילים אחרות , אם השימוש בעגלה הוא בטווח זמן זה משתלם יותר להשכיר מאשר לקנות.

שורה תחתונה בנוגע להשכרה וקניית עגלות תינוק
אם יש לכם ,ההורים, כסף לקנות עגלת תינוק ואם מדובר בילד ראשון שלאחריו מתכננים ילדים נוספים יתכן וקניית עגלה היא הוצאה אפשרית ומתאימה. לעומת זאת, אם הוצאה ענקית של קניית עגלה אינה באה בחשבון , שירות ליסינג עגלות תינוק יכול להיות מתאים. יחד עם זאת חשוב לזכור כי גם  לשירות זה יש אלטרנטיבות טובות. תמיד ניתן לקנות עגלת תינוק פרימיום מיד שנייה במצב טוב ולשלם פחות. הפעילו שיקול דעת  איפה ומה משתלם יותר ופעלו בהתאם.