טודלרס

מחשבות על זמן לעצמי

לזרום עם הזמן לאחרים או למצוא דרך לפנות זמן לעצמי

11.2.15
מאת: אמא

לפעמים אני נזכרת בתקופה שלפני הילדים, בתקופה שבה רקדתי, יצאתי למסעדות, נפגשתי עם חברים וקראתי ספרים. עכשיו הכל שונה, רשימת הסידורים לילדים היא אין סופית: תור לטיפת חלב לחיסון, קניית אוכל, נקיונות, כביסות, הסעות לחוגים והופ שכחתי מעצמי למשך שנתיים ומעלה. אין זמן לספורט, לקניית בגדים לעצמי, לפיתוח תחומי פנאי, פשוט אין ואת מוצאת את עצמך מרגישה במשקל יתר או עם צמיג בבטן, מוזנחת במראה, חסרת ידע וזיכרון וללא עבודה ופנאי מספקים.

לפעמים כשאמא שלך מגיעה ולוקחת את הילדים יש לך קצת זמן לחשוב על עצמך: על הדיאטה שאת רוצה להתחיל, על הכפיפות בטן שאמרת לעצמך שתעשי כל יום ואינך מתמידה בהם, על קניית הבגדים שאת דוחה כי אין לך זמן ואינך רוצה לראות את עצמך במראה, על הספר שאת מתה לקרוא אבל דוחה כל יום כי את כבר לא ערנית בשעה תשע וחצי בלילה (כשיש לך טיפת שקט מהילדים).

אז נכון שיש משהו טיפה נוח בלשכוח מעצמך כשיש ילדים. לא צריך לחשוב על הדיאטה, הביגוד, הקריירה, הרי למי יש זמן והרי צרכי הילדים תמיד באים קודם (ויש אין סוף כאלו) ומצד שני עד מתי תשימי את עצמך בהמתנה, מחכה לזמן הזה שיתפנה לך, הרי את יודעת שהוא לא יגיע אם לא תפנה אותו עבור עצמך. לשכוח את עצמי או למצוא זמן לעצמי ? ברור שצריך למצוא את הזמן, רק איך, מתי, כמה, על חשבון מה….

אז אולי הגיע זמן לסדר עדיפות חדש וניהול זמן אחר ?

קראי עוד בנושא – דברי המאמנת גלית קדמי ביבר
למה חשוב למצוא זמן לעצמנו ואיך עושים זאת