טודלרס

טיפול רגשי אנונימי

טיפול רגשי אנונימי – לקבל ידע, כלים ותמיכה באנונימיות מלאה
12.7.22

אף אחד לא צריך לדעת שאת מקבלת תמיכה רגשית[ אף אחד לא צריך לדעת שאת מחפשת עזרה או דמות שתעזור לך להתגבר על הפלה שעברת, ניתוח קיסרי טראומטי, עצבות אחרי לידה או משבר נפשי אחרי לידה שלישית. מותר לך לחפש את המקום הבטוח, הדיסקרטי והאנונימי. זה שלא שואל, לא מביט בעיניים ולא מעודד לספר, לפחות לא כרגע. את רוצה משהו שיקשיב לך, משהו שיגרום לך להבין שאת לא לבד במשבר. מותר לך לבקש תמיכה בזמן שלך, בשקט שלך. אף אחד לא צריך לדעת שאת מקבלת תמיכה רגשית. זה יכול להיות המסע שלך לשינוי בלחיצת כפתור אחת.

תמר קלר מטפלת רגשית בתחום בריאות הנפש ואמא שחוותה דיכאון אחרי לידה הכינה עבורך שתי ערכות תמיכה רגשית דיגיטליות להורדה ושימוש מידי. באמצעות הערכות תקבלי תמיכה, הסברים ומידע מקצועי להתניע את השינוי ולצאת בהדרגה מהמשבר. עם כל הרצאה שתשמעי תלמדי למקד את רגשותיך, להבין למי לפנות ולשתף ולשאול את השאלות המדוייקות כדי להבין מה את זקוקה. הכל בדיסקרטיות מלאה. בנוסף, תוכלי להתייעץ עם תמר בשיחה טלפונית למידע ושאלות נוספות והכל באנונימיות מלאה.

הדרך לשינוי מתחילה בלחיצת כפתור אחת. רכשי ערכת תמיכה רגשית עוד היום וקבלי תמיכה, מידע מקצועי, הכוונה ושפע של ידע רלוונטי מאורגן שיתן לך את הכוח והידע שאליו את זקוקה
ערכת תמיכה רגשית ב97 שקלים
ערכת תמיכה רגשית מורחבת