טודלרס

התמדה בספורט אחרי שגרה

לא לתת לשינויים ולהפרעות לשבור אותך...

1/8/2012

אפשרי להתמיד בשגרת ספורט ולגדל ילדים
ספורט לאחר לידה
מאת: עידית פרל שביט
מדריכת פילאטיס
052-5287740
iditps@gmail.com

את מתחילה שיגרת ספורט ואז מפסיקה כי הילד חולה, צריכים אותך בעבודה או שהתעייפת ואין לי כוח להתמיד ? איך פורצים את מחסום הקושי ועושים את הקשה ביותר – מתמידים בספורט?

כל יום הוא יום חדש. זה היופי בחיים שלנו. העבר עבר. העתיד עוד לא כאן. מה שיש לנו זה ההווה, זה כאן ועכשיו. כל יום נצבע בצבע אחר, על גווניו השונים. היום יכול להתחיל בצבע מסוים ולהפוך לצבע אחר. מה בעצם אני מנסה להגיד? שכן, התחלנו את שגרת הספורט שלנו ופתאום היא הופרעה. אנחנו צריכות לבדוק איך זה משפיע עלינו. תשאלי את הלב שלך – איך זה משפיע עלי שהיום הייתי אמורה ללכת לחוג ונאלצתי להישאר בעבודה? אילו רגשות צפים ועולים? כעס / אכזבה / ניצול / מרמור / רוגז? האם את נכנסת שוב למערבולות וסערות של רגשות? אולי הילדה הקטנה שבתוכך רוקעת ברגליים, מרימה כתפיים, משלבת ידיים, עושה פרצוף כועס ואומרת לא רוצה?

אני מציעה לך לנסות לבחור בדרך חדשה. אני חוזרת שוב לנשימה. לקחת נשימה עמוקה, להתרכז באוויר שנכנס ובאוויר שיוצא. להתחיל לדבר עם עצמך, להרגיע את הקולות הפנימיים שמתמרמרים על מר גורלם ולמה עושים את זה דווקא להם. לומר לעצמך, שהכל בסדר, מחר יום חדש. כמובן שאם קל לך יותר את יכולה להעלות את הכל בכתב. העיקר הוא שתתחברי לתחושות שעולות לך בעקבות המקרה. תזכרי שכל יום את זו שאחראית לבחור את הצבע ולצבוע את היום שלך. נכון, ההחלטה להישאר בעבודה לא היתה שלך, נכון זה אילוץ וזה הפר את השגרה המוכרת, אבל את עדיין זו שיכולה להחליט כיצד להתייחס לאילוץ הזה ועדיף לקבל אותו באהבה.

הדבר הכי קבוע בחיים הוא השינוי ואנחנו אומנם רגילות להישאר באזורי הנוחות שלנו, המקום המוכר והידוע הוא הכי בטוח, אפילו אם הוא לא משרת אותנו בצורה הטובה. משפט שחרוט אצלי בלב הוא שם הספר של ד"ר סוס: " אם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים". אז אם ביום אחד את נאלצת, יום למחרת תעשי בשבילך ולמענך.