טודלרס

האם צריך אבקת כביסה לתינוקות

האם את קונה אבקת כביסה לתינוקות ? האם הכרחי ?

26.6.2013

 לא שמתם לב אבל הרגילו את כולנו למיליון מוצרים לתינוקות, גם כאלו שלא בהכרח צריכים. כל דבר שהתינוק זקוק יוצא כמוצר נפרד העובר כביכול בדיקה ובקרה נפרדת. האם צריך אבקת כביסה לתינוקות או שאפשר להשתמש באבקת הכביסה הרגילה.

אבקת כביסה לתינוקות – המצאה כלכלית של חברות הניקוי ? אולי ….
יש הטוענים כי אבקת כביסה לתינוקות היא אבקת כביסה רגילה עם כמות מוחלשת של חומרי הניקוי היות וחשוב לחשוף התינוק לכמות נמוכה יותר של חומר כימי שעשויים לגרות את העור. כדי לעודד אימהות לקנות את המוצר מוספים לאבקה חומרי ריח נעימים. האבסורד הוא שמוכרים אבקת כביסה מוחלשת (בכמות חומר הניקוי) במחיר גבוה מאבקת כביסה רגילה. אחרי הכל , כל מה שמוכרים לתינוקות יקר יותר כי איזה אמא לא תקנה לתינוק שלה את מה שצריך ?

אבקת כביסה לתינוקות כדאית – הדעה מנגד
כל מי שעובד בחברות הניקוי יטען כי חייבים להשתמש באבקת כביסה לתינוקות היות ואבקת הכביסה הזאת מותאמת לתינוקות. היא נשטפת ומתמוססת בקלות יותר (אולי בגלל שיש פחות חומר ניקוי פעיל). ומכילה יותר חומרים אנטיבקטריאלים השומרים על סביבה היגנית לתינוק, הזקוקה לבריאותו. מה שלא כל כך ברור בהסבר הזה הוא שאם חומר הניקוי הוא מופחת כדי לא לגרות את עור התינוק אז איך הוא מכיל יותר חומרים השומרים על הניקיון ?

רגע לפני שאתם קונות אבקת כביסה לתינוקות התקשרו למחלקת תינוקות /יולדות בבית החולים הקרוב אליהם ושאלו באיזה אבקת כביסה משתמשים לכיבוס בגדי התינוקות שזה אתה נולדו. תתפלאו לשמוע כי מדובר באבקת כביסה רגילה. יתכן שפשוט יתרגלנו או יתמכרנו לריח של אבקת כביסה לתינוק אבל בגלל הריח איך צורך להוסיף כסף.

כנראה שאין שום הוראה בריאותית לצרוך אבקת כביסה מיוחדת לתינוקות, חשוב לציין שכל הכותבות שלנו בפורטל כיבסו את בגדי התינוקות שלהם בכביסה רגילה ובאופן מפליא ובלתי מוסבר התינוקות המשיכו לגדול ולהתפתח כמו כל התינוקות האחרים.