טודלרס

תינוקות לידה עד גיל שנה

האכלה שינה, בריאות, טיפול וסדר יום של תינוקות גיל לידה עד שנה

ילדת בשנה האחרונה ? מה תוכלי לקרוא אצלנו
בקטגורית האכלה והתזונה תוכלי לקרוא מידע מקיף בנושא חלב אם, הנקה, מעבר לאוכל מוצר ובטיחות המזון בכל גיל. בקטגורית השינה תמצאי מידע על בעיות שינה של תינוקות, סיבותיהם ודרכי התמודדות. בקטגורית הבריאות תוכלי לקרוא כתבות בנושא טיפול רפואי ואלטרנטיבי בבעיות חום, צינון כאבי בטן ועוד. רוצה לקרוא על התפתחות התינוק ? אצלנו תוכלי לקרוא מידע מקיף על התפתחות מוטורית, קוגניטיבית, תפקודית ורגשית ולקבל טיפים והכוונה במצבי איחור התפתחותי. התינוק בן חצי שנה ונשאר בבית איתכם ? אצלנו תמצאי מידע על סדר יום ורעיונות להפעלה לתינוק. בקטגורית הטיפול בתינוקות תמצאו מגוון כתבות בנושא התמודדות עם בעיות שונות כמו בכי, פינוק וחרדת נטישה. בקטגורית הרחצה תמצאי כתבות בנושא טיפול בגופו של התינוק בעת רחצה ואחריה.בקטגורית ההחתלה והטיפוח תוכלי לקרוא על המלצות והשוואות בין חיתולים ומשחות. פחות זוכרת או מקפידה לשמור על כללי הבטיחות ? בקטגורית בטיחות תינוקות תקבלי רענון לגבי כללי בטיחות וסכנות. מתלבטת האם להשאיר את הילד בבית, הביא מטפלת או להכניס למסגרת ? קראי על האפשרויות והשיקולים השונים. קריאה מהנה

תינוק במיטה שלו
האכלה ותזונת תינוקות לידה עד שנה
שינת תינוקות
אבחון וטיפול תינוקות לידה עד שנה
תינוקות

אף אחד לא הכין אותך להורות שתגיעה ומה שנראה להורה אחד ברור וטבעי להורה אחר אינו. איך להרדים את התינוק, איך לדאוג לשגרת שינה מוצלחת, איך לעבור למזון מוצק, לעקוב ולקדם את התפתחות התינוק. פורטל טודלרס יעניק לך מידע מלא ומקיף במגוון נושאים אלו.

מחפשת עגלה לתינוק ? בקטגורית העגלות תוכלי למצוא חוות דעת על סוגי עגלות, מידע טכני, יתרונות וחסרונות של כל עגלה. עוד תמצאי מידע על תו תקן של עגלות, שיקולים בבחירת עגלה עם סוגי גלגלים שונים וטיפים חשובים לפני קניה. זכרו, לא חייבים לקנות עגלת תינוק חדשה. מגוון עגלות יד שניה במצב מצויין נמצאות באתרי מכירה שונים. כך גם תוכלו לחסוך בכסף ולשמור על איכות הסביבה.

אמא לצד התינוק