טודלרס

חוות דעת על מנשא קוקוצ'ו

חושבת לקנות מנשא קוקוצ'ו ? קראי את חוות הדעת של טודלרס

13.4.2021

נשיאת התינוק על ההורה היא פעולה שעשו אבות אבותינו. דורות של אימהות נשאו את ילדיהם באמצעות בדים הכרוכים על גופם מתוך הבנה שתינוק זקוק לקרבת ההורה לשם הישרדות, בטחון, שמירה על חום גוף ומענה לצרכי הזנה. לאם הוא מאפשר להיות ניידת ולעסוק בעבודות יומיום, מבלי למנוע מהתינוק את מה שזקוק לו. עברו שנים והצורך לשאת את התינוק לא השתנה. מנשא לתינוק הוא אביזר שכל הורה זקוק לו. עם הקידמה וההתאמות הארגונומיות אפשר לומר שהמנשא משדרג את נשיאת התינוק בכל סביבה. כעת רק נותר לבחור את הטוב ביותר. אנחנו בחרנו ב- מנשא קוקוצ'ו.

חוות דעת על מנשא קוקוצ'ו

בטיחות
שתי הסיבות העיקריות לפציעות כתוצאה משימוש במנשאים הן נפילה של התינוק מהמנשא ונפילה של ההורה עם המנשא. במנשא קוקוצ'ו, בשונה משאר המנשאים שמתאימים לשימוש יומיומי, מאבטחים את התינוק למנשא לפני שלובשים, ומבנה המנשא מונע נפילה של התינוק דרך פיתחי הצד או במידה ואחד האבזמים נפתח בטעות. שיטת הלבישה היא גם הבטוחה ביותר כשמדובר בנשיאה על הגב. מצב של נפילה עם התינוק, קורה לרוב כשנושאים מלפנים, וכשפני התינוק מופנות החוצה (כשגבו להורה) התינוק נמצא כמובן במצב הפגיע ביותר. ככל שנישא תינוק גדול יותר מלפנים, כך יגדל הפוטנציאל שלנו לנפילה מאחר והתינוק מסתיר לנו את הדרך ומפר את האיזון שלנו. מנשא קוקוצ'ו בטיחותי יותר מאחר והוא לא מאפשר נשיאה עם הפנים החוצה ובשל העובדה שניתן להעביר בו את התינוק לגב בשלב המוקדם מכל מנשאי הילקוט. למנשא קוקוצ'ו יש תקן אמריקאי ואירופאי. המנשא עבר בדיקות איכות, שחיקה, עמידה במשקלים ורעילות.

נוחות, פיזיולוגיה וארגונומיה
מנשא קוקוצ'ו מספק תמיכת ראש לתינוקות צעירים הן בשלב ערות והן בזמן בו התינוק נרדם במנשא. תמיכה זו אינה מגבילה את תנוחת הראש, מאפשרת לתינוק להזדקף ולהביט סביב בנוחות מבלי שצריך לסובב אותו לתנוחת נשיאה עם הפנים החוצה. בנוסף, ידי התינוק יכולות להישאר עם התינוק בתוך המנשא באופן שהוא יכול להשתמש בהן, והרגליים נמצאות בתנוחה המומלצת להתפתחות תקינה של מפרק הירך ולחלוקת משקל טובה על גוף ההורה. במנשא קוקוצ'ו קיימת התאמה של חגורת המותן כך שניתן להתאים את גודל הפישוק ותנוחת הרגליים בהתאם לגיל והתפתחות התינוק. ברמה הפרקטית, אפשר לשאת את התינוק על הגב ולשחרר את הידיים לניקיון, סידור הבית ועזרה לילדים האחרים. מבנה המנשא מאפשר נשיאה גבוהה וצמודה ומחלק את משקל התינוק על גב ההורה בצורה מאוזנת.מצב זה מאפשר נשיאה למשך זמן ארוך בבית, בחיי היומיום ובטיולים. 

התאמות מקסימליות לזמן ולמקום
המנשא מתאים גם לנשיאה  מלפנים, על הבטן, וגם לנשיאה מאחורה, על הגב.
אם יצא לכם להשתמש במנשא, האם קרה לכם שהתינוק נרדם וחששתם להוציא אותו מהמנשא כדי שלא יתעורר? במנשא קוקוצ'ו אין בעיה כזו! פשוט מורידים את התינוק עם המנשא, ובזכות העובדה שהוא עדיין מרגיש חגור הוא ממשיך לישון "כמו תינוק" . העובדה שהתינוק מאובטח למנשא מראש מאפשרת גם להעביר אותו מקלות בין בני זוג או למטפלים אחרים ועוד.הנשיאה על הגב מומלצת מאוד למי שנושאים שעות ארוכות, לנשיאת תינוקות כבדים ולמי שאוהבים לטייל עם התינוק או הפעוט. עם מנשא בטיחותי ונוח שכזה, הטיול שלכם יראה אחרת! המנשא "גדל עם התינוק" ומתאים לתינוקות צעירים מגיל לידה (ממשקל 3.2) ועד לתינוקות בוגרים ופעוטות במשקל 18 קילו. יתרון אדיר! אתם קונים מוצר שיכול לשרת אתכם לזמן ארוך.

איכות המוצר
המנשא כולל בדים, רוכסנים ורצועות שעשויים מחומרים איכותיים ועמידים. כל החלקים שבאים במגע עם התינוק או ההורה נושמים ועשויים מרשת תלת מימדית מכותנה.

שאלות ותשובות חשובות על מנשא קוקוצ'ו

מה הסיכוי בטווח ארוך ובשימוש תדיר לקרע של הרצועות או שחיקה /בלאי של הסוגרים ? מה קורה אם רצועת כתף או מותן נקרעת חלקית למשל ? המנשא לא אמור להיקרע בשימוש סביר. במידה ונקרע אין להשתמש בו  ואם זו תקלה ביצור אז כמובן שהעניין מטופל דרך שרות הלקוחות.

האם יש הנחיות שמירה מיוחדות כמו המנעות מחשיפה לחום ?
כן, כדי לשמור על החומרים, אין להשאיר את המנשא בשמש או ברכב. חשוב מאוד לשים לב בארצנו החמה.

מה הנחיות הכביסה במידה ומתלכלך ? כביסה במכונה, במים קרים או עד 30 מעלות. יבוש בצל.

מה החסרונות של המוצר או המגבלות שנמצאו בבדיקות בטיחות ואיכות מוצר ? אם מוצר עובר את בדיקת התקן אז מבחינת הבדיקה אין לו מגבלות. חיסרון קטן שיש למוצר (ולא קשור לבדיקות תקן או בטיחות) הוא שכשיוצאים מהרכב ורוצים לאבטח את התינוק, זה פחות נח, אבל אפשר להסתדר ולאבטח על כיסא הבטיחות עצמו או על המושב ליד.

מה האחריות על המוצר ? שנה.
האם יש שירות לקוחות  טלפוני ? כן, בטלפון + וו'אצאפ:  +972-3-796-3080  או במייל: info@cocochobaby.com

לסיכום, מנשא קוקוצ'ו הוא מנשא מעולה עם רמת בטיחות, איכות ונוחות מצויינים. מומלץ לקנייה לכל הורה לתינוקות ופעוטות. מתנה מושלמת לאם היולדת.

להסבר מלא ומקצועי על השימוש במנשא, לחצו על הלינק הבא:
מנשא לתינוק קוקוצ'ו