טודלרס

הקשר בין זמן קיום יחסי המין ביחס לביוץ לבין הריון עם בת

מעוניינת להוליד בת ? קראי על תזמון יחסי המין ביחס לביוץ להולדת בת

נולדו לך שני בנים ואת רוצה מאוד בת ?  יש לך שלושה בנים ואת מנסה בפעם האחרונה הריון ומקווה מאוד שזאת תהיה בת שאת סתם רוצה השקעה בטוחה (כזאת שלא תעלם כשיתחתן….)

האם אפשר לתכנן הריון עם בת ? מסתבר שאפשר לנסות ולהסתמך על המדע והידע המצטבר.

סביבת הנרתיק – חומצית
בשביל שתולד לך בת צריכה להיות סביבה חומצית בנרתיק (זוהי הסביבה הטבעית של הנרתיק) זוהי גם סביבה  שבה הזרעונים הרגישים – הזכריים , אלו האחראים ליצירת בנים ישארו ללא תנועה ולא יפרו את הביצית ואילו הזרעונים נושאי הגן הנקבי יצליחו לשרוד ולחכות לביצית שמגיעה בזמן תקופת הביוץ.  אם את רוצה בת, את יכולה ליצור סביבה חומצית יותר בנרתיק על ידי שטיפת הנרתיק במי חומץ (יש תכשיר מוכן של חומץ ומים שאפשר לקנות או אפשר להכין).

קיום יחסי מין לפני הביוץ בלבד
ההנחה כיום היא שצריך לקיים יחסי מין לפני הביוץ ולא לקיים יחסי מין בזמן הביוץ עצמו בשביל לזכות בבת. בשביל זה את צריכה לעקוב אחרי זמני הביוץ שלך. אם יש לך מחזור קבוע וזמני הביוץ הם קבועים בערך (הביוץ אינו בהכרח קבוע לגמרי, תלוי בבריאות ואורך המחזור שלך שלפעמים גם הוא מתארך או מתקצר) תוכלי לחשב את זמן הביוץ ולקיים יחסי מין כשלושה ימים לפניו ולאחר מכן להפסיק. קיום יחסי מין לפני הביוץ יאפשר חזרעונים בעלי המאפיינים הנקביים לשרוד ברחם ולפגוש את הביצית כשזאת תגיע למסיבה.

אופן קיום יחסי מין
כן כן, עד לרמה הזאת מגיעים. כדי להביא בת מומלץ לקיים יחסי מין ללא אורגזמה נשית ורצוי שהפליטה תהיה קרוב לפתח הנרתיק . למה ? כדי שזרעוני הגבר בעלי הגן הזכרי לא יצליחו לשרוד ואילו הזרעונים נושאי הגן הנקבי יצליחו לשרוד ולהגיע לרחם.

דיאטת להגדלת סיכוי הריון עם בת
ישנה גם תזונה קשורה בעשיית בת . מחקרים שנערכו בבעלי חיים מצאו כי תזונה עשירה במגנזיום וסידן מובילה להולדת בנות ותזונה עשירה באשלגן ונתרן קשורה בהולדת בנים. ההנחה היא שיש קשר בין הרכבו של המזון לבין יכולת זרע זכרי או נקבי לחדור לביצית. לפי הנחה זאת תזונת אם דלה באשלגן ונתרן ועשירה במגנזיום וסידן תגביר את הסיכוי להולדת בת. בדיאטה לבת מומלץ להרבות במוצרי חלב המועשרים בסידן. יש להתמיד בדיאטה ולהתחיל איתה לפחות שישה שבועות מהביוץ.

דימיון מודרך
הדרך בין המחשבות ואמונה לבין המציאות רחוקה מלהיות מובנת אבל עדיין הרבה משאלות מתגשמים. לפי הספר הסוד אנחנו מושכים אלו את מה שאנחנו חושבים עליו ומאמינים בו. אם נחשוב ונאמין שתיולד בת אז כך יהיה. המחשבה תהווה מגנט משיכה ותיצור את המציאות