טודלרס

רופאי ילדים מומלצים בשרון

ביקרת אצל רופא ילדים מקצועי ? זכית ליחס משפיל ? זה המקום לקרוא ולשתף

10.1.2016

רופאי ילדים מומלצים בשרון לפי גולשות בפורומים שונים ברשת:

רופא ילדים מומלץ הרצליה ברשת

ד״ר מאיר קוסמיארסקי בילרד – רופא ילדים ותיק של מכבי ופרטי. רופא אמפתי וקשוב שנותן יחס אישי נהדר. מקבל ברחוב הנדיב 71, בניין הפרש מרקט, הרצליה.

ד״ר אילן לוי – רופא ילדים מקצועי של כללית, לא ממהר לתת פתרונות תרופתיים. רופא נעים ואמפתי. מקבל מרפאת גוטפריד, רחוב טשרניחובסקי 4, הרצליה. למרפאה גישה לנכים.

ד״ר ארנה גנדלר – רופאת ילדים של כללית. מקבלת בנווה עמל, ברחוב היורה 9 בהרצליה. רופאה נעימה ומקצועית. יש לה נטיה לתת תרופות ולא ללכת יותר על הקטע הטבעי אבל אפשר לסמוך על המקצועיות שלה.

ד״ר אליעזר ליברמן – רופא ילדים של כללית, מכבי ופרטי על פי אזורים שונים. בהרצליה מקבל ברחוב העלייה השנייה 19. רופא מאוד חד ומדוייק באבחונותיו ונעים ללקוחות.

רופא ילדים מומלץ הוד השרון
ד"ר אנגלנדר יהושע – מקבל בבן גמלא יהושע 13, הוד השרון

רופא ילדים מומלץ של קופת חולים מכבי וקופת חולים כללית בעיר כפר סבא

המלצות הרשת:

ד"ר שושנה חכם – רופאת ילדים מדהימה של קופת חולים מכבי . מקבלת ברחוב רוטשילד 57. רופאה יסודית, מקצועית, עונה במקצועיות ובנועם על שאלות. מעולם לא נתקלתי ברופא כזאת יסודית. לא לוקחת סיכונים, תמיד מפנה לכל הבדיקות כדי לשלול מחלות ובעיות. הבעיה היחידה שמחכים לה בתור הרבה זמן , בגלל שהיא כזאת יסודית אז לוקח הרבה זמן כל תו ותור אבל עדיין מומלץ מאוד.

ד״ר דוד פיכמן – רופא ילדים מקסים של קופת חולים כללית. מקבל ברחוב ויצמן 100 בכפר סבא. נראה לי שהוא די עמוס , לא בטוח מקבל לקוחות חדשים אבל אם כן אז מומלץ כי הוא רופא נעים, מקצועי, זמין מאוד ללקוחות שלו והוא מצליח ליצו קשר מאוד נעים עם ילדים. זה מאוד חשוב שהם חולים או פוחדים.

ד״ר רבקה רגב – רופאת ילדים בכירה בבית חולים מאיר בכפר סבא. מקבלת בבית החולים. בעלת התמחות בתחום הפגים. רופאה מאוד מקצועית, לעיתים נראת אדישה אבל בהאמת יכולה להרגיע הורים לחוצים. ממליצה להורים לפגים וילדים שנולדו פגים למעקב התפתחות ומחלות. נדמה לי שמקבלת גם ברעננה בלב הפארק.

ד״ר רות עמית – רופאת ילדים של קופת חולי מכבי ,מתמחה גם באבחון הפרעות קשב וריכוז. מומלצת לשם צורך באבחון והערכת קשב וגם בשביל השוטף. נעימה, מקצועית ובעלת ניסיון רב. מקבלת במרפאה שלה באבן יהודה, רחוב האורן 4, יחס מאוד אישי וקשוב. זה אומנם פחות נוח כי לא בכפר סבא אבל מאוד קרוב וגם מקבלת בהרבה ימים וגם ביום שישי אחת לשבועים.

המלצות של רופא ילדים באזור רמת השרון ברשת:
ד"ר יטיב ניר – רופא ילדים של מכבי. מקבל בסוקולוב 81, רמת השרון. רופא ילדים מקצועי ונעים.

רופא ילדים מומלץ רעננה

ד״ר נעם טראוב – רופא ילדים, מקבל ברחוב הנשר 1, רעננה. רופא ילדים נחמד ונעים גם להורים וגם לילדים. נותן יחס נעים וקשוב. זה מאוד חשוב כי כבר פגשתי רופאי ילדים שחוקים שאין להם יותר מדי כוח ליחס אישי לילד וגם להורה ששואל יותר מדי שאלות.

ד״ר רבקה רגב – רופאת ילדים עם התמחות נוספת בפגים. מקבלת בלב הפרק ברעננה וגם בבית חולים מאיר בכפר סבא. רופאה מאוד מקצועית, נדמה לי שהיא מנהלת במחלקת ילודים בבית חולים מאיר.

ד״ר אלן סילברט – רופא ילדים של מכבי. רופא מאוד מאוד נחמד ורגוע. מצויין להורים שנמצאים בלחץ מבעיה כלשהיא וגם לילדים שפוחדים מהרופא.מקבל ברחוב אחוזה 96, רעננה. יש לו הרבה ימים ושעות קבלה כך שהוא מאוד זמין כולל שישי בוקר.

ד״ר אשר ברק – רופא ילדים של מכבי. מקבל ברחוב גובר רבקה 5, רעננה. מלבד היותו רופא ילדים מקצועי הוא גם מתמחה במחלות ריאה וקשיי נשימה. רוופא מאוד חם, אנושי, נעים. רואים שאוהב את העבודה שלו ומגלה יחס נהדר לילדים וגם להורים ששואלים הרבה שאלות. צריך לבדוק, למרות שלא תמיד אפשר לדעת, אם התור במרפאה יהיה אליו או למחליף שלו.

קיבלת יחס אישי ומקצועי מרופא ילדים ? שתפי והמליצי בתגובות