טודלרס

השכרת צעצועים קואלה

שירות השכרת צעצועים עד הבית

12.3.2013

 נמאס לכם להוציא מאות שקלים על צעצועים שסופם לתפוס אבק בסלון ? כמה פעמים צעצוע עליו שילמתם במיטב כספכם נזנח לאחר כמה דקות של משחק ? רוצים לגוון את צעצועיו של התינוק מבלי לקנות אותם ? רוצים להמנע מעומס תמידי של צעצועים בבית ?חברת קואלה היא חברה להשכרת צעצועים לתינוקות ופעוטות שתביא לכם את הצעצועים עד הבית

בעידן של הוצאות אין סופיות על משכנתא וגידול ילדים לצד גל פיטורים ומשכנתאות כבדות על כיס, כל חיסכון כספי הוא מבורך. כל חיסכון עשוי לתרום לניהול כלכלי ביתי חכם וחסכוני. מסתבר שגם בתחום הצעצועים יש דרך לחסוך . חברת קואלה מאפשרת לנו להשכיר צעצועים מבלי לקנות אותם ולשלם כמובן הרבה פחות כסף.

מה היתרונות של השכרת צעצועים
לפי שי, נציג חברת קואלה, יש כמה סיבות מדוע עדיף להשכיר צעצועים מאשר לקנות אותם. החשובה לדעת החברה היא שבאמצעות השכרה אנו יכולים להרשות לעצמנו להעניק לילדינו צעצועים רבים יותר מאשר היינו צריכים לשלם את המחירים בחנויות.פרט לכך אנחנו חוסכים מקום אחסון של צעצועים שכבר אין בהם שימוש (איזה הורה לא מכיר את חווית עומס הצעצועים בבית). פרט ליתרונות ברורים אלו ישנם עוד יתרונות. חווית ההזמנה של הצעצועים היא בעצמה חוויה מהנה. בחירת הצעצועים באתר קואלה נעים וידידותי ומאפשר לילדים לקבל חבילה מלאה בצעצועים חדשים על בסיס קבוע. השרות של קואלה הינו שרות ידידותי לסביבה בכך שחוסך אריזות גרנדיוזיות ומשאיר את המשחקים זמן ארוך יותר בשימוש.

ומה לגבי המחיר ?
השכרת חבילת הבסיס עולה 99 ש"ח לחודש בה יקבל ילדכם צעצועים בשווי של קרוב ל-1000 שקלים. משמעות הדבר היא שבחצי מחיר של צעצוע ממוצע אנחנו יכולים להעניק לילדנו צעצועים רבים (בחבילות גדולות יותר הפערים משמעותיים אפילו יותר).

ומה לגבי נקיון ובטיחות הצעצועים
כמעט כל הורה יודע כי כל צעצוע של תינוק, פעוט או ילד נכנס לפיו ואינו נותר נקי לאחר מגע ידיים. מה הפתרון שמציעה חברת קואלה ?  לדברי שי, נציג חברת קואלה,
בטיחות הילדים חשובה לחברה מעל לכל. זאת הסיבה כי כל צעצוע במאגר של קואלה עובר תהליך סטריליזציה קפדני. צעצועי בד מכובסים, צעצועים קשיחים עוברים שטיפה בקיטור ומפורקים לחלקים קטנים במידת הצורך לניקיון מעמיק יותר. לאחר מכן עוברים ניקיון באמצעות תכשירים היפרואלרגניים. הצעצועים עוברים בדיקת תקינות ואז נאטמים באריזה סטרילית כך שברוב המקרים לקוחות צריכים להתאמץ כדי להבחין שהצעצוע עבר שימוש.

השתכנעם ? מעוניינים בהשכרת צעצועים לילד שלכם ? איך זה עובד

קואלה היא ספרייה להשכרת צעצועים. בספריה זאת ניתן לבחור חבילות של 4,6,8 או 10 צעצועים לחודש או לחודשיים מתוך האתר לגילאי אפס עד חמש פלוס. בתום תקופת השימוש ניתן גם לרכוש צעצוע (שקיבלתם בחבילה) במחיר מוזל, בדרך זאת גם קונים צעצוע במחיר מוזל וגם יודעים שהילד באמת אוהב את הצעצוע.קואלה מספקת משלוחים ללא תוספת תשלום (לערים ברשימת הערים בעמוד ההרשמה.)
 
קואלה – ספרייה להשכרת צעצועים.
 
03-6499911.
השירות ניתן בכל אזור המרכז וגוש דן ללא תוספת דמי משלוח.
הכנסו עוד היום לאתר קואלה ובחרו את חבילת המשחקים לילד שלכם
 
הכתבה בחסות קואלה – ספרייה להשכרת צעצועים