טודלרס

שייק בריאות לבוקר

מה חשוב לעשות כדי להכין שייק בריא ?

16.3.2013

הרפואה מתקדמת כל יום, אנחנו חשופים ליותר ויותר ידע מעמיק בנושא בריאות ותזונה אך למרות כל אלו לא רק שהבריאות שלנו אינה משתפרת אלא גם היא הופכת לגרועה הבה יותר. יותר כאבי ראש, כאבי שרירים, עייפות כרונית, סוכרת בגילאים צעירים ומחלות כרוניות נוספות. מה הסיבה ? אוכל מתועש שמכניס לגופנו מתכות וחומרים משמרים והעדר תזונה עשירה ובריאה שממלאה את גופנו בויטמינים ובמינרלים להם זקוק.  כן, כן, הגוף שלנו מרוקן מויטמינים, מינרלים וחלבונים איכותיים. גם אם אכלנו כמה ירקות ופירות במהלך היום אין בכמות קטנה זאת לפצות על ריבוי הסוכרים, הפחממות הריקות שהכנסנו לגופינו ואין בכוח מינון זה לתת לגופינו את כל מה שהוא זקוק מבחינת הזנה עמוקה

מה עושים ? שייק בריאות בוקר

אם תהפכו את שייק בריאות בוקר להרגל , יש סיכוי גדול שתוכלו להכניס לגופכם כמות גדולה מאוד של ויטמינים , מינרלים וחלבונים שיזינו את גופכם.

שייק בריאות – 3 עקרונות חשובים להכנת שייק בריאות בריא

הבסיס לכל שייק הוא מקור מימי – מקור זה יכול להיות מיץ תפוחים סחוט, מיץ תפוזים, מי קוקוס (בסיס טוב לסידן וברזל), מים או חלב בריא לסוגיו (חלב שקדים, חלב זרעים לדוגמא). אם אתם מוספים לשייק הבריאות ירק מר עדיף  כמו עשב חיטה חשוב שתכניסו בסיס מתוק של מים כמו מיץ תפוחים סחוט טבעי או מיץ גזר וכך תרגישו פחות את המרירות.

המרכיב השני של השייק הוא בסיס הפרות
בשייק בריאות חשוב להכניס את פירות העונה , פירות שאתם אוהבים (כמו תמרים, בננה) לצד פירות על כגון גוג'י ברי, אסאי , כפית מאקה, שבבי קקאו מפולים טריים שנותנים לגוף עושר עצום של מינרלים ויטמינים בחופן קטן.

המרכיב השלישי של השייק הוא הבסיס השומני
למה צריך להוסיף שומן לשייק פירות ? כי זה הבסיס לספיגה טובה של המינרלים, הויטמינים והחלבונים שבפירות. מה הבסיס השומני הבריא והאיכותי ביותר ? שמן קוקוס.שמן  קוקוס אורגני מכיל מינרלים ואנזימים חשובים לצד אומגה 3. שמן קוקוס גם מיטב עם נשים מניקות ולשיפור הזיכרון. ניתן למרוח את השמן גם על עור הפנים ועל השיער (אם בא לכם שייק עם טיפול קוסמטי במקביל). כמה לשים – 2-3 כפיות.

טוחנים את כל המרכיבים במעבד מזון ושותים לרוויה מיד עם תום ההכנה