טודלרס

ספורט אחרי לידה - לא להפסיק ללכת

הליכות אחרי לידה והרזיה

מאת: זהר נסני
תאריך: 19.4.15

לכל האמהות שמבקרות בפורטל שלום, רציתי לשתף אתכם על דרך פשוטה וקלה לרדת במשקל אחרי לידה. אני אמא לנועם בן שנה ותשעה חודשים ולטל בן שלושה חודשים. לפני שטל נולד הייתי עם נועם בבית. לא רציתי להכניס אותו לגן כי העדפתי להיות איתו אחד על אחד כמה שיותר. אני גם פריקית של אוכל בריא ככה שהיה לי חשוב שיוכל הרבה ירקות ופירות טריים, לחם בריא ולפקח על כל נושא התזונה. כשטל נולד היה השתנה או כמו שאומרים הקלפים נטרפו מחדש. הבנתי שאני לא יכולה להיות עם שניהם בבית כי זה לא טוב עבור אף אחד מהם. החלטתי לשים את נועם בגן. חיפשתי גן טוב אבל מכיוון שהכנסתי אותו באמצע השנה כל הגנים הקרובים אלי היו תפוסים. חמתי באה לעזור לי בחיפוש ומצאה גן  מקסים אבל קצת רחוק מהבית. כ15 דקות הליכה ברגל. הכנסתי את נועם לגן לחצי יום והוא פשוט פרח שם.

לרדת במשקל מהר אחרי לידה
מה שלא חשבתי לעצמי זה שההליכות הלוך וחזור עם נועם לגן וחזרה יעזרו לי כל כך לרדת במשקל. כל בוקר, בעלי נשאר בבית עם התינוק ואני עשיתי הליכה מהירה עם נועם בעגלה אל הגן ובחזרה. בחזור, השכנה שמרה על התינוק ושוב צעדתי הלוך וחזור. חישבתי שסה"כ ביום אני הולכת שעה כדי להביא ולהחזיר את נועם מהגן. "הריצות" עשו את שלהם והרזתי יפה.

להגיע לחוג אירובי, לעשות הליכה בערב או כל פעילות אחרת בלי הילדים, יכולה להיות מאוד מסובכת. לעומת זאת, אם אתם פשוט הולכים לשים ולהוציא את הילדים מהגנים אתם מתרוצצות לא רק ושורפות על בסיס יומיומי קלוריות יפות. רק חשוב לוודא שלא מחזירים את הקלוריות בלילה עם כל מני נשנושים על יד הטלוויזיה.

ממליצה לכל האימהות אחרי לידה פשוט לצעוד. לצעוד לספור פארם, לפארק, לשוק, לרופא הילדים, לחברה או לבית ספר של הילד. אם תעשו זאת יום יום פשוט תרזו בקלות.

בהצלחה ותחשבו על הג'ינס שמחכה להן …..