איך מורידים בטן אחרי לידה - איך להוריד בטן אחרי לידה

איך מורידים בטן אחרי לידה

איך להוריד בטן אחרי לידה ?  אל תתאכזבי אם כל מה שתקראי כאן ידוע לך . לא ננסה לספק לך קיצורי דרך שלא עובדים. כל מה שנותר זה לעשות את הדברים הקשים הללו כל יום ואת בדרך לבטן שטוחה. ממש פשוט נכון ?

האפשרויות השפויות לנסות להוריד את הבטן 

איך מתחילים 
הליכות, הליכות, הליכות  - כעת שאת בחופשת לידה יש לך אפשרות ללכת יותר ברגל. נצלי את החופשה ללכת לבד, לצאת להליכות עם העגלה או עם מנשא רך שהתינוק עליך. נסי לערוך את מרבית הסידורים ברגל וגם לעלות במדרגות כשאפשר.

אימון ארובי 
הליכה מהירה, שחייה, חוג ארובי פעמים רצוי שלוש בשבוע יעשו את העבודה. 

לא לעשות דיאטה
אם תחליטי להפחית משמעותית את כמות המזון שאת אוכלת תגרמי לגוף להאט את חילוף החומרים (כדי ליצור חיסכון אנרגטי ). כן כן אולי בהתחלה תרדי כמה קילוגרמים אבל בהמשך סביר להניח שתתקעי במשקל מסויים והגוף יעדיף להאט את קצב חילוף החומרים מאשר לפרק מאגרי שומנים לשעת מחסור. אז כשתחזרי לזלול או לאכול יותר הגוף כבר יפעל בקצב חילוף חומרים איטי יותר ואת תתקשי לרדת במשקל ואולי אף תעלי. לפי הנחה זאת עדיף לעשות יותר ספורט מאשר לפצוח בדיאטה קשוחה.

אכילת פחממות וחלבונים בנפרד
את לא צריכה בהכרח להוריד את כמות הקלוריות שאת צורכת אך בהחלט כדאי לשקול מה את אוכלת ואלו צרופי מזון את אוכלת. מומלץ מאוד להפריד בין פחממות וחלבונים. לאכול ארוחה חלבונית (סלט עם חביתה וגבינות או סלט עם בשר דל קלוריות) וארוחה עם פחממות (אורז מלא עם סלט ירקות מבושל) בנפרד. כלומר, לא לערבב פחממות וחלבונים. למה ? הגוף מצליח לעכל בצורה קלה וטובה יותר פחממות וחלבונים בנפרד היות ורמת החומציות הנדרשת לכל אחד מהם שונה. 

אכילה של ארוחות קטנות ורבות - ממש גילוי אמריקה
אם אפשרי עדיף שתאכלי שש ארוחות קטנות מאשר שלוש ארוחות מלאות וכבדות. בצורה זאת לא תגיעי לרעב כי רמות הסוכר ישארו מאוזנות ותצליחי להפחית במשקל. ככל שעושים הפסקה גדולה יותר בין ארוחה לארוחה כך עולה הרעב והסיכוי לאכול יותר ממה שהגוף זקוק לו עולה. מהם ארוחות קטנות ? פרוסת לחם שיפון עם ממרח טחינה, יוגורט עם כפית סילאן או דבש, סלט ירוק גדול עם חביתה. ...

מה לאכול ומה לשתות
לשתות הרבה מים ולא מיצים מלאי סוכר או קפה ולצרוך מזונות עם הרבה סיבים (כמו ירקות) ב. משביעים (לחם שיפון מלא, אורז מלא)

אימון בטן לאחר לידה
פרט לאימון הארובי (הליכה, שחייה) מומלץ לשלב סטים של תרגילי בטן. הכי חשוב להכניס אותם לשגרה. למשל לעשות אותם בבוקר (בזמן השינה של התינוק בבוקר). עדיף לא לדחות לערב כשעייפים.


תגובות
הוספת תגובה
שם:
תגובה: