תפריט בזמן הנקה

8.7.2013
תפריט בזמן הנקה 

תפריט דיאטה בזמן הנקה


תפריט הנקה– (2600 קלוריות בממוצע)
 
ארוחת בוקר
תה צמחים או קפה + 2 פרוסות לחם כוסמין או שיפון או חיטה מלאה + ביצה/ חביתה +
3 כפות קוטג' 5%/ בולגרית 5%/ גבינה לבנה 5% + 1/4 אבוקדו או כף טחינה/ חומוס או ממרח שקדייה + ירק כלשהו (עגבנייה, מלפפון, פלפל אדום, נבטים).
או-
יוגורט טבעי 3% + 4 כפות גרנולה + פרי + 5-6 אגוזי פקאן + כפית דבש טהור/ סילאן תמרים טהור
או-
דייסת שיבולת שועל מ- 4 כפות שיבולת שועל, מעט חלב שקדים או מים + אבקת קינמון + פרי חתוך לבחירה + 3-4  אגוזי פקאן/ קשיו לא קלויים + כפית דבש/ סילאן
 
ארוחת ביניים
יוגורט 3% + פרי (טרי או 2 יבשים- משמש, תאנים, שזיפים...) + 6-7 שקדים לא קלויים או 4-5 אגוזי מלך לא קלויים.
או-
יוגורט 3% + חטיף בריאות
 
ארוחת צהריים
סלט ירקות + ירקות מבושלים או מרק ירקות + 200  גרם בשר בקר רזה או הודו או חזה עוף או דג סלומון + 2 כוסות אורז בסמטי מלא או קינואה או כוסמת או פסטה מחיטה מלאה או בורגול
או-
סלט ירקות + ירקות מבושלים + 2 כוסות אורז מלא או כל דגן אחר + 2 כוסות עדשים (ירוקות/ שחורות/ כתומות) או שעועית (לבנה/ אדומה / מאש) או פולי סויה
או-
מרק ירקות + כוס וחצי קוסקוס מלא + 2 כוסות גרגירי חומוס.
 
אחה"צ
תמר + 3-4 אגוזים או 5-6 שקדים
או- יוגורט טבעי 3% + פרי + חופן גרעיני דלעת או חמנייה או 3-4 אגוזי פקאן
או- חטיף אנרג'י משוקולד מריר ודגנים מלאים + מעדן
או- 4 קוביות שוקולד מריר 70% + פרי
או- 2 פרוסת לחם מלא קל + ריבת פרי טבעי ללא תוספת סוכר.
 
ארוחת ערב
2 פרוסות לחם כוסמין/ שיפון/ חיטה מלאה + ביצה או חביתה או טונה + 3 כפות גדושות גבינה לבנה 5% / קוטג'/ בולגרית + 1/2  אבוקדו או 3 כפות טחינה או 3 כפות חומוס + מעדן
או-
ירקות אנטיפסטי בתנור + מרק עדשים + 3-4 פירכיות אורז מלא או 3-4 קרקר שיפון או תפו"א אפוי
או- פשטידה עשויה מירקות, ביצים, גבינות וקמח מלא + סלט ירקות עם חופן גרעיני דלעת/ חמנייה/ אגוזים + פרוסה
או- סלט ירקות +  2 פרוסות לחם + שקשוקה (מביצה, עגבניות, פלפלים) + 1/4 אבוקדו + יוגורט
או- סלט ירקות + מג'דרה (2 כוסות אורז + 2 כוסות עדשים)
או- ירקות מוקפצים ברוטב סויה + איטריות אורז מלא + טופו.
 
ארוחת לילה
2-3  קרקר שיפון + מעט טחינה עם כפית דבש או סילאן תמרים טהור או עם ממרח שקדייה
או- פלח אבטיח + גבינה בולגרית + 3-4 אגוזי קשיו
או-  2 כוסות אדממה- פולי סויה ירוקים של סנפרוסט
או- שייק פירות מכוס חלב שקדים/ חלב שיבולת שועל/ חלב אורז + 2 פירות לבחירה (בבלנדר)

 מומלץ להקפיד על שתייה של 2.5-3  ליטר מים ביום.

בהצלחה- ממני,
                                           
  קרן גוטליב תזונאית טבעית-
 מתמחה בהרזיה מאוזנת, במגוון          
רחב של מחלות, בניית תוכנית
 אישית לתזונת ילדים,מבוגרים,
ספורטאים, צמחוניים וטבעונים.                     
בעלת קליניקה פרטית בת"א.
נייד- 050-7656061



תגובות
הוספת תגובה
שם:
תגובה: