טודלרס

בקטריאל וגינוזיס טיפול טבעי

טיפול אנטיביוטי וטיפול טבעי נגד בקטריאל וגינוזיס

בקטריאל וגינוזיס טיפול טבעי וטיפול אנטיביוטי
מאת: אמא בקטריאלית ביותר
28.2.18

הרופא נשים הסביר לך שיש לך בקטריאל וגינוזיס ? אם כן את לא לבד. נשים רבות סובלות ממצב זה. אי אפשר להסביר ממה זה נובע, אמר הרופא שלי. מדובר בחוסר איזון בין החיידקים הטובים לרעים וההפרה של איזון זה מובילה להופעה של בקטריה. לחץ יכול להוביל לכך, גם שינויים הורמונלים או בעיות הגינה אך הסיבה לא ברורה. ומה הטיפול שאלתי ? אני אתן לך אנטיביוטיקה לחמישה ימים. זאת אנטיביוטיקה שאת תזריקי כל יום לוגינה שלך על מנת להלחם בבקטריה. טוב אמרתי בשמחה. כנראה שיש פתרון, שמחתי בליבי, בלי לדעת שום דבר.
חמישה ימים הזרקתי אנטיביוטיקה לנרתיק וכמובן לא קמתי מהמיטה אחרי על מנת לאפשר לתרופה לפעול. אחרי 5 ימים של טיפול הפסיקו ההפרשות להופיע ואחרי יומים בלבד מתום הטיפול חזרו. כאלו שום טיפול אנטיביוטי לא נעשה. מדהים חשבתי, כנראה גם במקרה הזה הייתי טיפשה מדי להאמין שאנטיביוטיקה עוזרת.

בקטריאל וגינוזיס טיפול טבעי
ומה השלב הבא ? מרגע זה החלטתי להיות הרופאה של עצמי. טוב, אז אנטיביוטיקה זה להרוג את החיידקים הטובים והרעים יחד אז אולי כדאי לחזק את החיידקים הטובים. קפצתי לסופר פארם הסמוך וקניתי פרוביוטיקה לנשים 60 טבליות. לאחר חצי קופסה ( 30 כדורים), היה לי עשרה ימים של שקט. ללא הפרשות  מוזרות וללא כל גרד. שמחתי ושוב הזכרתי לעצמי שתמיד ידעתי כמה פרוביוטיקה טובה לבריאות. אחרי שכבר שמחתי והתרגשתי מהניצחון על הוגינוזיס הוא כמובן חזר, אומנם יותר בקטן מבחינת גרד והפרשות אך בהחלט נוכח ומציק. כעבור שבוע חזר להיות בדיוק כפי שהיה בעבר. מעניין אחרי 60 כדורים הכל חזר להיות כרגיל. הבקטריה התגברה על הכל.

ומה הלאה, אם פרוביוטיקה לא עוזר ? ראיתי באיזה אתר שחומץ תפוחים טבעי ואורגני עשוי לעזור מפני שכל הבקטריה הוגינאלית הזאת יכולה להתקיים כי מאזן חומציות בסיסיות מופר וכי אם נאזן אותו באמצעות העלאת הבסיסיות ניצור לבקטריה חיים בלתי נסבלים והרג עצמי. טוב, אמרתי לעצמי, בוא נלך עכשיו לחנות טבע כי הגיוני שהפתרון צריך לבוא משם. קניתי חומץ תפוחים אורגני חמישה אחוז והתחלתי בתהליך. טבילה באמבטיה עם כוס חומץ וגם שתייה יומית של 3 כפות חומץ בכוס מים כל בוקר. הניסוי הזה גם היה מעניין. אני מודה שלא הצלחתי להתמיד עם האמבטיות עם החומץ יותר מ-5 ימים ברצף אבל זה בהחלט עשה שם משהו כי את הרחש הפנימי הרגשתי. לשתות חומץ תפוחים זה לא כזה נורא ( כמו סיידר רק בלי המתיקות). למרות השתיה והאמבטיות עדיין היו הפרשות ומעט גרד אבל קצת פחות בתדירות. היה קשה להתמיד עם החומץ כי לאיזה אמא עם שלושה ילדים יש זמן, כוח וזיכרון לטפל בעצמה עם אמבטיות חומץ. בקיצור הפסקתי עם הכל. חזרתי לרגיל, לאכול מתוק, לשתות הרבה קפה, לאכול אוכל חומצי והפלא ופלא נס. כעבור חמישה חודשים עבר כלא היה ולא חזר.

סובלת בבקטריאל וגינוזיס ? מה עזר לך ?  שתפי בתגובות

קראי עוד בנושא –  טיפול לא אנטיביוטי בבקטריאל וגינוזיס

קראי עוד אצלנו:
בדיקת פאפ כואבת
דלקת בדרכי השתן אחרי לידה